Groot boot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoch201

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Berichten
336
Hoi,

Ik heb op mijn Acer Aspire one XP Home staan. Maar na het drukken van afsluiten, verscheen er zo'n zwart scherm met een knipperend wit streepje bovenin en er gebeurde niks. Ik sloot hem dan maar met de aan/uit knop af.
Even laten startte ik heb terug op, en verscheen er zo'n intel dingen en laden van boot. En er verscheen dan "no bootable device -- insert boot disk and press any key". Ik heb XP geprobeerd, en Vista er dan in te steken. Maar beiden geven een ander probleem. De XP krijgt een error en zo'n blauw scherm met een STOP code bij het laden van de installatie. En vista zegt dat er geen harde schijven zijn. Ik heb ook al een backup die een kennis heeft gemaakt geprobeerd, dat ging blijkbaar perfect, acer erecovery ofzoiets. Na alles terug te plaatsen zij hij dat ik de computer opnieuw moest opstarten en het is weer hetzelfde liedje. In een ander forum las ik dat mijn boot dinges omzeep is ofzoiets. Is dit mogelijk om die terug te herstellen?
Ik gebruik ook een USB CD/DVD speler van LG.

Kort omschreven: bij het opstarten meld hij "no bootable device -- insert boot disk and press any key" en de installatie setup van XP & Vista werken niet.
 
Klinkt inderdaad verdacht veel als een dooie HDD. Heb je nog garantie? Zoja, gelijk terugsturen en vergeet niet te vragen of ze je bestanden nog kunnen recoveren!

succes, redmar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan