• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Groot Excel bestand ordenen op datum

Status
Niet open voor verdere reacties.

roepel

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Hallo,

ik probeer om een groot (vrij ongeordend) Excel bestand te sorteren op datum.
Het probleem is dat het bestand bestaat uit > 1000 regels en de informatie is ingedeeld in blokken. Ik zou graag de blokken gesorteerd op datum willen krijgen.
Ik voeg een bijlage bij om m´n verhaal iets duidelijker te maken ;) Ik heb de meeste cellen leeggemaakt omdat het vertrouwelijke informatie (van het hotel waar ik werk) betreft. Ik zou graag deze blokken gesorteerd willen krijgen op cel: Conf / Cxl Date

Bekijk bijlage Voorbeeld.xlsx

Iemand enig idee of dit mogelijk is of vraag ik te veel :confused: ???

Roepel, het is niet netjes te crossposten zonder dat je meldt dat ook op een andere site mensen vrijwillig hun vrije tijd inzetten om jouw probleem op te lossen. Zet er even een link bij zodat we hier ook kunnen verder bouwen aan de daar al geboden oplossing.
En als de oplossing op die andere site werkt, wees dan ook zo netjes om de post hier op opgelost te zetten met een verwijzing naar de oplossing.

Richard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan