groot print probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

collins

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2002
Berichten
67
Ik heb problemen met mij Hp 720C printer. Wanneer ik de printer aanzet gaat de "lift" waar de intcartridges inzitten constant van links naar rechts. Gelukkig print ie dan ook niets. Zelfs als de pc uit is heeft doet de printer dit. Hoe moet ik dit aanpakken? Kan ie misschien gereset worden?
 
Ja, ik heb dit zelfde gehad met mijn vorige printer. Die heb ik toen verwijderd, ook in de verkenner en helemaal opnieuw geïnstalleerd. Het probleem was toen over. Misschien een tip?
 
Het is hiermee nog niet opgelost. Het element waar de cartridges opzitten blijft heen en weer gaan. Ik heb geprobeerd met de hand het element naar rechts te duwen, hierna bleef deze vast zitten en hoor je steeds een klik. Alle tips zijn van harte welkom.
 
kan het zijn dat de printer zelf niet in orde is? Bel HB in Amsterdam. Daar krijg je meestal adequate hulp.
 
Heb je al geprobeerd hem een paar minuten los te koppelen van de stroomvoorziening.
 
Probeer dit nog even

Als je naar configuratie gaat en dan naar printers, kun je met rechts op eigenschappen klikken. In één van de tabbladen bestaat de mogelijkheid om je printer te testen. Heb je dit al gedaan en is er niets veranderd, dan ben ik ook uitgedacht.
 
Dit lukt helaas niet omdat de pc geen verbinding met de printer krijgt. Bij de winkel hebben ze me een nieuwe geadviseerd, omdat reparatie veel duurder is dan een nieuwe. Ik ga nu kijken voor een nieuwe printer. Bedankt allemaal voor het meedenken en een prettig weekend!

Groet, Collins
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan