[GROOT PROBLEEM] Microsoft Office 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ad Fundum

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een systeemherstel moeten toepassen omdat ik Office 2007 geïnstalleerd had, maar deze te traag werkte en ik terug mijn oude Office 2002 wou.

Sindsdien krijg ik echter elke keer de melding bij het opstarten van Word 2002 dat ik mijn Word 2002 opnieuw moet activeren met behulp van mijn Word 2002 cd.

Ik heb echter enkel een Office cd waarmee ik onder andere Word geïnstalleerd heb, maar daarmee krijg ik het probleem niet van de baan.

Ik gebruik Word bijna dagelijks, dus ik zit nu met een groot probleem :confused:

Alle hulp is welkom!
~ Ad.

Heb je Office 2007 volgens de officiele manier verwijderd door te de-installeren ?
En waarom een systeemherstel om een legaal programma te verwijderen ?

yep hele goeie vraag .... als programma niet werkt dan gebruik je geen sys. herstel maar ga je naar conf. programmatuur en de installeer je het betreffende programma !

Ik heb Office er helemaal afgegooid en deze weer opnieuw geïnstalleerd dmv de cd. Alle problemen zijn opgelost nu :)

Ik zit nu wel met een ander probleem door de systeemherstel:

Elke keer nadat mijn pc opgestart is, krijg ik een melding van mijn Symantec AntiVirus Corporate Edition dat de auto-protection uitgezet is. Als ik de opties check, is hij echter nog aan. Ik kan geen virusscans meer doen, en ook de updates haalt hij niet meer binnen.
Ik ben er wel 100% zeker van dat er geen virus op mijn pc zit.

Die zou ik dan ook maar eens de-installeren en er opnieuw opzetten

Ron

beter is via google even zoeken naar norton removal tooltje dan norton er af ( kost je geld ) en dan avg downloaden en vervolgens installeren

Nee, ik heb een levenslange versie voor Symantec Corporate AntiVirus, dus deze gebruik ik ook.

Die Norton Removal Tool zou trouwens niet werken, omdat ik geen Norton heb ;)

Ze hebben dezelfde makers, maar het programma is anders, google er maar wat over

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan