Imetysaw
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 jan 2009
Hoi iedereen.
Ik heb nu een virus op mijn pc, een Troyan horse.
Ik heb zo'n een wel vaker gehad, want deze doet precies dezelfde schade.
Er zijn wat essentiele(Geen flauw idee hoe je dat schrijft) bestanden gewist(Zoals Explorer.exe, die voor het bureaublad zorgt).
Ik heb het eerst op kunnen lossen door er gewoon een CD'tje in te doen van een backup-programma, belangrijkste(Niet-geinfecteerde) bestanden opgeslagen en toen met Windows XP CD m geformat en opnieuw windows erop.
Nu heb ik dit Probleem weer alleen dan iets anders.
Tijdens het opstarten werkt F8 voor dat Veilige modus menu wel, maar als ik dan in het menu zelf ben werken de pijltjes niet
Als ik de CD van Windows XP erin doe kan ik wel op Enter drukken, maar dan krijg ik gewoon dat scherm van Veilige Modus.
En als ik die Backup CD erin doe werken de pijltjes ook al niet
Ik heb al met 2 toetsenborden geprobeerd maar het werkt allebei niet.
Deze toetsenborden zijn allebei bedraad
Ik heb nu een virus op mijn pc, een Troyan horse.
Ik heb zo'n een wel vaker gehad, want deze doet precies dezelfde schade.
Er zijn wat essentiele(Geen flauw idee hoe je dat schrijft) bestanden gewist(Zoals Explorer.exe, die voor het bureaublad zorgt).
Ik heb het eerst op kunnen lossen door er gewoon een CD'tje in te doen van een backup-programma, belangrijkste(Niet-geinfecteerde) bestanden opgeslagen en toen met Windows XP CD m geformat en opnieuw windows erop.
Nu heb ik dit Probleem weer alleen dan iets anders.
Tijdens het opstarten werkt F8 voor dat Veilige modus menu wel, maar als ik dan in het menu zelf ben werken de pijltjes niet

Als ik de CD van Windows XP erin doe kan ik wel op Enter drukken, maar dan krijg ik gewoon dat scherm van Veilige Modus.
En als ik die Backup CD erin doe werken de pijltjes ook al niet

Ik heb al met 2 toetsenborden geprobeerd maar het werkt allebei niet.
Deze toetsenborden zijn allebei bedraad