Groot probleem pagina's opvragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Ik hoop dat iemand mij kan helpen wordt er helemaal down van
het probleem is dat als ik op een site staat maak niet uit wat voor site en er staat een verwijzing naar een andere site, en die aanklik ik wel op mijn balk onder microsoft internet explorer zie staan mar ik niet wordt doorverwezen naar die site hetzelfde geldt voor foto's komt ook die melding en dat vakje wel maar geen foto kan iemand mij helpen ik heb geen popup killer dus daar kan het niet aan liggen

ik hoop op hulp

Geplaatst door rieny
Ik hoop dat iemand mij kan helpen wordt er helemaal down van
het probleem is dat als ik op een site staat maak niet uit wat voor site en er staat een verwijzing naar een andere site, en die aanklik ik wel op mijn balk onder microsoft internet explorer zie staan mar ik niet wordt doorverwezen naar die site hetzelfde geldt voor foto's komt ook die melding en dat vakje wel maar geen foto kan iemand mij helpen ik heb geen popup killer dus daar kan het niet aan liggen

ik heb nu ie 5 er op gezet geen probleem maar als ik wil uploaden naar ie 6 lukt dat niet kan iemand mij helpen?

ik hoop op hulp

Geplaatst door rieny
ik heb nu ie 5 er op gezet geen probleem maar als ik wil uploaden naar ie 6 lukt dat niet kan iemand mij helpen?

Wat lukt er juist niet? Beschrijf eens wat er gebeurd, foutmeldingen? Welke? Misschien een printscreen?
We willen je wel helpen, maar met beschrijvingen van "het lukt niet" zal het moeilijk wordern...

Begrijp ik je goed dat door het installeren van IE5 je problemen van de baan zijn? Dus het enige probleem dat blijft is de installatie van IE6?? Daar je nog IE4 gebruikte, zeg dan ook eens welk OS je gebruikt? Win98???

Noi ik zal het proberen. Ik had al ie6 vervolgens heb ik een progamma op mijn pc gezet een orgineel dus niet van kazaa daarna deed mijn popup het niet meer emr free surfer. Die heb ik er af gehaald. Het gevolg hiervan was dat ik geen pagina's meer kon krijgen zoals boven beschreven staat ik bedoel die doorlink sites.
Ik heb toen ie 5 er op gezet nu krijg ik die pagina's wel alleen nu lukt het niet om ie6 te onstalleren geeft foutmelding dat ik contact moet opnemen met levenracier. Verder zoek ik een goede popup hoop dat het duidelijk is en jullie mij kunnen helpen

alvast bedankt

Welk os heb je?
Popupkillers, er zijn er verschillende... Popupstopper bvb, ff googhelen en je vindt wel wat hoor...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan