groot probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter cat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cat

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
hallo

ik zit met een groot probleem
ik had problemen met het scrollen van mn muis toen ben ik na het navragen hier naar de map gegaan waar de addison dual wheelmouse instond en heb op exe bestand gedrukt toen vroeg hij om over te schrijven op ok gedrukt opnieuw opgestart toen had ik helemaal geen muis meer geeft hij aan dat er op de computer geen muis aanwezig is dus kan ook niets doen in de vrije modus opgestart doet hij allerlei registerbijstellingen.
toen weer opnieuw opgestart moet hij eerst bepaalde programmas van de printer opnieuw zoeken en instaleren waarom weet ik niet toen stond er nog steeds hetzelfde geen muis aanwezig wat nu?

muis

cat

ik zou de pc opstarten zonder muis en daarna afsluiten en opstarten met muis.
het kan zijn dat de pc de driver van de muis vraagt en dan moet je die installeren.
zet al je andere aparatuur uit die aangesloten zijn op je pc dan hoef je de printer enz niet telkens te installeren bij het opstarten.

veel succes

jean

jean.leenders@pandora.be

Als wat Jean zegt niet werkt kun je het beste de muis uit het apparaatbeheer verwijderen, opnieuw opstarten en de muis daarna opnieuw installeren.

Oh ja, en gebruik eens leestekens zoals punten en komma's in je tekst, dat leest een stuk makkelijker. ;)

Heb je nog een gewone oude muis liggen? Probeer eens of die wel werkt. Dan kun je makkelijker in apparaatbeheer komen om de oude drivers te verwijderen.

Lukt dit niet, dan kun je met de windowstoets (tussen control en alt aan de linkerkant als het goed is) naar start, dan kun je met de pijltjes bij configuratiescherm komen. Met de TAB toets kun je weer bij apparaatbeheer komen om zo je oude drivers te verwijderen. Succes:)

sorry van die leestekens.
dat kwam omdat ik alles met de tabtoets moest doen en te vlug wou.
de muis doet het weer alleen dat scrollen is nog steeds niet goed zie mijn eerdere probleem.
hij scrolt wel maar niet zoals het moet.
Ik heb ook nog bij het systeem gezien een geel uitoepteken bij:pc/at uitgebreid toetsenbord,wathoud
dat in?
bedankt voor de eerdere hulp

Geplaatst door cat
sorry van die leestekens.
dat kwam omdat ik alles met de tabtoets moest doen en te vlug wou.
de muis doet het weer alleen dat scrollen is nog steeds niet goed zie mijn eerdere probleem.
hij scrolt wel maar niet zoals het moet.
Ik heb ook nog bij het systeem gezien een geel uitoepteken bij:pc/at uitgebreid toetsenbord,wathoud
dat in?
bedankt voor de eerdere hulp
mijn browser stuurt mij nu ook niet meer automatisch door hoe kan dit als ik de vraag heb geplaatst.

conflict

Het gele uitroepteken duid op een conflict.
Meestal staan dan 2 drivers voor hetzelfde apparaat ingesteld.
In jouw geval hoogstwaarschijnlijk de muis
Verwijder in dat geval een van de twee apparaten.

Jan

hallo

nu ik dat gedaan heb van de muis eerst verwijderen
en dan opnieuw instaleren zijn allebei de uitroeptekens inderdaad weg.
mijn dank voor de hulp.
maar nou vraagt hij als ik internet opga of ik internetexplyer als standaardbrowser wil hebben dat heeft hij eerst nooit gedaan!
lastig he al die vragen.
als ik de vraag plaats hier dan stuurt mijn browser mij ook niet meer automatisch door wat hij eerst wel deed als ik
een vraag geplaats had. raar alweer.

Als je wilt dat IE je standaardbrowser is vink je dat aan. Daarna zal die vraag je niet meer gesteld worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan