groot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crusadertje

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
vriend van me heeft een dell dimension pc gekocht met vista erop..
nu hefet hij een aantal spellen die het daar niet op doen zoals iedereen weet , dus wilde ik hem windows xp erop zetten..
maar tijdens booten van disk van de xp home en de xp proffesional hangt hij na het openen van de bestanden vast en kommt er een blauw scherm
: de bestanden zijn mogelijk beschadicht en niet worden geopent enz..
iemand enig idee wat te doen?? ( ik heb de partities al meerdere malen verwijdert en geformateerd maar dit heeft niks geholpen)...

vriend van me heeft een dell dimension pc gekocht met vista erop..
nu hefet hij een aantal spellen die het daar niet op doen zoals iedereen weet , dus wilde ik hem windows xp erop zetten..
maar tijdens booten van disk van de xp home en de xp proffesional hangt hij na het openen van de bestanden vast en kommt er een blauw scherm
: de bestanden zijn mogelijk beschadicht en niet worden geopent enz..
iemand enig idee wat te doen?? ( ik heb de partities al meerdere malen verwijdert en geformateerd maar dit heeft niks geholpen)...

Hangen er twee (of meer) cd/dvd drives in de kast? Haal die dan eens los en probeer het eens opnieuw met alleen 1 cd/dvd drive aangesloten.

Succes!

Zit er niet een soort van voorpartitie op een Dell.

Die moet je ervanaf halen denk ik.

Hallo !

Het heeft geen zin XP na Vista te installeren, omdat je na installatie een van beiden niet op kunt starten !!

De fout die je krijgt komt door de verborgen partitie van Dell.

Die staat niet toe dat je een OS installeert !

De beste oplossing is contact met Dell opnemen en vragen hoe te handelen, zodat je de voorgeinstalleerde Vista niet helemaal verprutst.

Misschien willen ze je een Dell-OEM-XP toesturen ////

Greetz,

Harry.

Hoi !

En wat heeft Dell je aangeraden als de oplossing ?

Greetz,

Harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan