Groot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

proost022

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Hallo iedereen,

ik heb een paar dagen assassin's creed gekocht, geinstalleerd heb ik het natuurlijk ook maar als ik het start gaat het maar tot 50-60 % en dan herstart mijn pc of sluit het spel gewoon en ga ik terug naar het bureaublad.
Dus ik dacht mss is het mijn stuurprogramma en ik installeer dat maar toen begonnes de problemen pas echt.
Nu loopt mijn pc voortdurend vast ik speel even Call of duty 4 loopt vast en ik moet hem herstarten want ik kan geen kant uit, ik kan niet naar het bureaublad enz...
En als ik dan mijn pc herstart dan is mijn resolutie goed maar na een paar sec gaat hij dan naar 600x400 en moet ik hem opnieuw instellen elke keer als ik hem terug opstart.
Ik heb al vorig stuurprogramma gedaan op de eigenschappen van de videokaart enzo.
Dus dit is mijn probleem help mij A.U.B
Bedankt op voorhand.

PS ik heb een Nvidia ergends in de 8000 ik weet het juiste getal niet.

ik heb alles wat nodig is ik heb de assassin's creed detect tool gebruikt alles was goed

NVIDIA GeForce 8600 GT
256 MB

Stuurprogramma nv4_disp.dll
Versie 6.14.0011.5891

Geheugen 1gb ram

zoiets ?

ja ok maar daar is mijn probleem nog niet mee opgelost
nu blijft het eigenlijke probleem de crashes,...

Hoi ,

nee dat weet ik maar voldoe je aan de systeemeisen.

Modag

Nee...

Je hebt sowieso 1gb ram te weinig voor dat spel en welke processor heb je??

Hoi,

Volgens mij kom je al 1 gig geheugen tekort want dit zijn de minimale eisen en ik lees dat jij 1gig hebt dus dat zou al een probleem kunnen zijn verders welke processor heb je met welke snelheid .

Modag

Ik zou eerlijk gezegd liever eerst dat crash probleem oplossen want zo kan het niet verder.

Hoi,

Ik denk dat we je daar wel bij helpen maar het hangt ook een beetje af van de gegevens van je pc en als we die niet weten dan is het voor ons koffiedik kijken .
En het blijft een feit dat er al 2 gig geheugen minimaal nodig is en je hebt er maar 1 dus dat zou al die crash kunnen veroorzaken.

Modag

ok maar laat die assassin's creed crash even ik kan het wel terug inruilen of verkopen ofzo.
Want je hebt nu duidelijk gemaakt dat ik toch te weinig heb.

Hoi,
Oke we laten even assassin's creed achter terug kan altijd nog.

Heb je toen je de driver opnieuw hebt geinstalleerd de oude eerst verwijderd?
En heb je de goede driver geinstaleerd want je wist eerst geneens welke kaart je had ,het is in ieder geval deze:
http://www.nvidia.com/object/winxp_169.21_whql.html

Modag

nee ik heb de oude niet verwijderd en toen ik dat programma installeerde begon het pas
en ik wist toen de nummer wel maar was hem nu even vergeten

Hoi,

Als ik jou was zo ik de oude driver van nvidia via software verwijderen en ik zo ook dat nieuwe spel even verwijderen en dan opnieuw de nvidia driver installeren en dan kijken of Call of duty 4 wel goed speelt.

Modag

Hoi,

Je gaat naar configuratiescherm daar staat sofware tussen wel even configuratiescherm op klasiek zetten. dan zou daar bij software je drivers moeten staan.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan