Groot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

NavadeHo

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Berichten
97
Hallo allemaal,

Mijn vader had eerst een PC met ME erop. (Legaal)
Toen ging ik zijn schijf gebruiken nadat hij had gezegd alles eraf te gooien. (Geformatteerd)
Alleen nu heb ik dus die schijf er weer terug ingedaan en een Windows ME van internet gehaald (Engels, was eerst ook Engels). Daarnet voerde ik dus die product-key in en zei die dat 'ie niet legitiem was :evil:

Hoe kan dat nou weer?

Maarja, ik heb er niks aan als ik weet hoe het komt, dus ging ik naar Microsoft's website voor ondersteuning, maar die is beëindigd. Dus ik heb nu geen idee hoe ik dit ding weer aan de praat kan krijgen.

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Nathan

Edit: Had Windows ME van internet gehaald omdat 'ie OEM was.
 
Laatst bewerkt:
Met die product-key, bedoel je dan de key die je samen met ME hebt gedownload of de key die op de kast van de pc staat?
Had je vader zelf geen cd/dvd met recovery of windows ME bij de pc of stond het op een apparte partitie die nu geformateerd is??
Kunt ook nog microsoft bellen, vaak krijg je een nieuwe key
 
Met die product-key, bedoel je dan de key die je samen met ME hebt gedownload of de key die op de kast van de pc staat? Die op de kast.
Had je vader zelf geen cd/dvd met recovery of windows ME bij de pc of stond het op een apparte partitie die nu geformateerd is?? Het was OEM en die CD/DVD is hij kwijt.
Kunt ook nog microsoft bellen, vaak krijg je een nieuwe key Weet je toevallig het nummer?
 
Ik heb ze net dus gebeld en zoals ik verwachtte zeiden ze dat de ondersteuning was afgelopen en "dat ik het maar moest uitzoeken".
 
Alle product-keys zijn anders. Als je WinME gedownload hebt, komt deze niet overeen met de key op de kast, omdat die weer bij een andere cd hoort.

Misschien heb je nog een andere windows cd in ergens liggen met key, of anders zou je eens kunnen kijken naar linux, die is gratis, en zonder key.
 
Normaal als er een key op de kast plakt en je hebt een gedownloade cd moet dit ook werken als de talen overeen komen

Probeer een cd goedkoop te kopen. Voor 10 euro heb je op tweedehands sites meestal al een ME cd eventuele key.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan