IEatYouRAW
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 4 sep 2010
Hallo allemaal ik heb laatst een nieuw scherm gekocht die ik gebruik op een computer met windows xp. Het scherm is 20 inch en draait op 1600x900.. Ik wou laatst arabische tekens kunnen typen maar Arabisch stond niet in de lijst van talen dus ik had ergens gelezen dat ik service pack 3 opnieuw moest installeren. Dus ik verwijderde het eerst met Start>Uitvoeren en dan een map ofzo(stond op de microsoft site) en toen ik dat had gedaan startte de computer opnieuw op met SP 2 en met de resolutie op een lage resolutie dus ik wou de resolutie hoger zetten en dat deed ik ook maar ik kon bij 1600x900 alleen maar 16 bit kiezen en dat deed ik ook kiezen. Ik druk dus toepassen en toen zag ik opeens alleen maar een zwart scherm met een boxje waarin stond "Input not supported" dat heel de tijd bewoog. Ik heb geprobeerd een kleiner scherm aan te sluiten om daarop misschien iets te kunnen zien maar daar stond ook iets over de resolutie die out of range stond ofzo. Dus nu zit ik met een computer waarop ik niks kan doen omdat het beeldscherm niks laat zien. In de veilige modus krijg ik bij beide schermen hetzelfde verhaal dus dat werkt ook niet 
Weet iemand hoe ik weer iets kan zien zonder een ander groter beeld aan te sluiten die de resolutie die ik nu heb gekozen wel aankan?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet niet zeker of het scherm op 1600x1200 of x900 stond = / misschien stond de res eerst op 1600x1200 en misschien heb ik hem wel op 900 gezet ofzo :S? Ik weet het echt even niet meer

Weet iemand hoe ik weer iets kan zien zonder een ander groter beeld aan te sluiten die de resolutie die ik nu heb gekozen wel aankan?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet niet zeker of het scherm op 1600x1200 of x900 stond = / misschien stond de res eerst op 1600x1200 en misschien heb ik hem wel op 900 gezet ofzo :S? Ik weet het echt even niet meer

Laatst bewerkt: