Groot webmail-account gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een gratis webmail-account, maar dan wel een grote. Dus niet een 2 MB zoals hotmail, maar groter. Hoe groter hoe liever. Nu zag ik in de volgende thread http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=181003 een stukje staan over een gratis 2GB account, maar er was niet op gereageerd. Nu moet er daarbij wel een gigantische adder onder het gras zitten lijkt mij. Maar wie heeft er een tip? Alvast bedankt!

Thanx voor je link, maar ik moet dus een invite hebben daarvoor. En die heb ik dus niet. Als iemand die voor me heeft hou ik me ten zeerste aanbevolen!

Daarom gaf ik je die link ook. Daar kun je een invite aanvragen of wachten totdat iemand aangeeft invites weg te willen geven

Ok. Thanx again. Weet je misschien ook nog een andere, waar ik me direkt kan inschrijven?

Lycos heeft volgens mij ook de inbox vergroot en anders de link die je zelf al gevonden had

Wat ik zogauw bij Lycos heb kunnen vinden is dat de gratis mail-account slechts 5 mb groot is. Je kan veel meer krijgen, maar dat wordt dan betalen, en dat is mijn bedoeling niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan