Groot Windows 7 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chris1991

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2012
Berichten
5
Beste,

Sinds gisteravond heb ik een zeer groot probleem met mijn Windows 7, hij doet namelijk nauwelijks nog wat. Ik zal even een korte inleiding geven van de gebeurtenissen.

Gisteravond zette ik mijn computer uit, dat ging prima. Niks raars aan om te merken. Even later bleek ik hem toch weer nodig te hebben, dus afijn. Ik start hem weer op. Ik krijg het standaard log in schermpje op mijn, pc niks raars mee. Overigens moet ik hierbij wel zeggen dat ik de GeForce 301.24 bètadriver van nVidia heb geïnstalleerd voor mijn GTX 560 Ti.

Eenmaal ingelogd in Windows begon de ellende.. MSE kon niet worden gestart, evenals mijn internet, dat deed het ook niet meer, mijn Windows media player ook niet meer. Verder kreeg ik het Windows klassiek thema en kon ik verder ook niet meer wijzigen.

Toen ik mijn lokale service ging controleren stond alles op uitgeschakeld, inschakelen gaat ook niet meer. Het maakt verder niet uit of ik in veilige modus opstart of wat dan ook. Het werkt gewoon allemaal niet meer.. Volgens de scanner van Malwarebytes en daarvan de volledige scan zit er geen virus of iets dergelijks op mijn computer.

Systeemherstel gaat ook niet meer, iemand misschien een goede oplossing hiervoor? Want ik heb mijn thuis pc toch enigszins urgent nodig.

Verder wil ik ook nog even zeggen, om mis verstanden te voorkomen, ik heb dit bericht ook op een ander computer forum geplaatst. Dit heb ik gedaan omdat dit probleem mij toch erg hoog zit, en ik ben ook benieuwd naar oplossingen van ook andere IT-ers. :)
 
Vervelend om te horen maar aangezien het verhaal lijkt is dit toch verdacht veel op een virus. Als niks meer mogelijk is zoals windows functies is er iets of iemand die dat heeft uigeschakelt, met name virussen. Zou gewoon lekker windows cd erin knallen en formatten
 
Dat vrees ik ook ja Thomas, maar toch vind ik het dan erg vreemd dant Malwarebyes met een volledige scan niets vind. =\
 
Probeers eens AVG te installeren en te runnen dit is een gratis virusscan. Het kan ook zo zijn dat de virus al verwijderd is maar dat deze schade achterblijft.
 
Dat vermoed ik ook ja Frankck, ik ga hem vanmiddag in veilige modus eens verwijderen en vervangen voor de standaard versie. Zit nu namelijk op mijn werk, dus dat gaat een beetje moeilijk. ;-)
 
Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Ik zou toch maar eens onder apparaatbeheer het vorige stuurprogramma terugzetten en kijken of dat wat oplevert.
 
dat zou ik dus niet doen Mik, verwijder het pakket en installeer de laatste stabiele versie. Nooit je stuurprogramma via apperaatbeheer herstellen
 
Ok, daar kan ik wel in meegaan. Het is sowieso beter om een vorige/oude driver helemaal te verwijderen.
 
Ik kan me vinden in de eerste reactie van thomas, lijkt mij nl ook eerder 4russen dan dat het probleem wordt veroorzaakt door een defecte driver. Heb nog nooit gezien dat een driver problemen geeft met opstarten van bepaalde programma's. Eerder dat het een BSOD geeft, of in enkele gevallen defect raakt.

Dus terug naar mijn eerdere opmerkingen 4russen, Malwarebyte's is ook niet de almachtige god en vind ook niet alles. ik zou zeggen: Hirens boot cd en probeer dmv verschillende programma's het te vinden...
 
De oorzaak was vermoedelijk mijn toetsenbord.. Tijdens het systeemherstellen via de F8 toets begon mijn toetsenbord helemaal te flikkeren en geen enkele knop reageerde meer. Hetzelfde geprobeerd met een PS2 toetsenbord, dit werkte wel.
 
Hahaha sorry :p maar dat komt weinig voor :p blij dat je dat hebt gefixt. Echter kan je nu herstellen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan