• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

grootte excelblad aanpassen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vrits
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vrits

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2013
Besturingssysteem
WINDOWS 10
Office versie
Prof. plus 2021
onderop op een excelblad verscheen altijd de mogelijkheid de grootte van het bewuste blad aan te passen door middel van het ingeven van een %. bijvoorbeeld 97% of ieder zelf te kiezen %. Sinds kort is die mogelijkheid bij mj verdwenen. Hoe kan ik die terugkrijgen? Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Misschien rechtermuisknop op de onderste zwarte balk.

En dan zoomschuifregelaar aanvinken ;)

Als ik bovenin het blad met de cursor tikte, verscheen onder op altijd die schuifregelaar maar dat werkt nu niet meer helaas

Dus als je beneden op de balk gaat staan en je doet > Rechtermuisknop dan staat daar Zoomschuifregelaar en In-/uit zoomen aangevinkt? Omgekeerde van afbeelding.

zoom-slider.jpg

Laatst bewerkt:
dank. maakt de breedte 100% maar zet niet alle -onderste- regels in 1 blad. Die andere aanwijzingen van je heb ik geprobeerd in mijn Nederlandse versie maar is ,mij , als eenvoudig excel-gebruiker nog niet gelukt. Maar ik blijf dat proberen,, Harelijke dank voor je uitgebreide uitleg !

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan