grootte van site

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Mettes

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Hallow,

ik heb een site gemaakt en op mijn 15.4" scherm is heel het venster gevuld. Nu zie ik op een ander scherm dat dit niet is (pagina staat wel gecentreerd maar wil dat de hoogte automatisch is)

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Hier staat mij site

Alvast merci

alles in orde blijkbaar

hallo, ik ken er wel niet veel van, ben stukje per stukje aant leren.
maar ik zie toch dat precies alles in orde is

greetz

Ik weet ook niet hoe dat opgelost moet worden, bij mij doet ie het ook perfect.:)

PS. Leuk siteje.:D

Ik weet ook niet hoe dat opgelost moet worden, bij mij doet ie het ook perfect.:)

PS. Leuk siteje.:D

Bedankt.

Ik ga het anders proberen op te lossen door ajax te gebruiken heb enkel nog een probleem met gastenboek, fotoalbum, ... wat met php gemaakt is werkt niet en vind de oplossing niet.

Hallow,

ik heb een site gemaakt en op mijn 15.4" scherm is heel het venster gevuld. Nu zie ik op een ander scherm dat dit niet is (pagina staat wel gecentreerd maar wil dat de hoogte automatisch is)

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Hier staat mij site

Alvast merci

Heel simpel.. als jou scherm ingesteld staat op 800X600 ( ookal is ie 30 inch..) en jij maakt hem op 800X600 dan is je site ook zo breed/hoog.. staat een andere pc-scherm ingesteld op 1280 X 1024 dan wordt je site gecentreerd weergegeven

en wat wil je oplossen? want om een site aan te passen naar scherm grootte dan gaan ze alles uit elkaar trekken en ziet je site er niet meer uit

grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan