Grootte vensters en mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cassifro

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 dec 2007
Ik heb een vraag die waarschijnlijk heel simpel te beantwoorden is maar ik kom er niet achter wat het antwoord is.

Ik gebruik mijn vensters van bv Internet Explorer en de Mappen altijd beeldvullend. Nu heb ik een nieuw spel geïnstalleerd wat niet beeldvullend is en sindsdien zijn mijn mappen en IE dat ook niet meer bij het openen er van. Elke keer moet ik zelf weer elke nieuwe pagina van IE en elke map met de hand vegroten tot het weer beeldvullend is. Waar kan ik dit instellen dat alles weer beeldvullend is bij het openen net als voorheen.

Alvast heel erg bedankt voor het antwoord!

Ik heb een vraag die waarschijnlijk heel simpel te beantwoorden is (...) Elke keer moet ik zelf weer elke nieuwe pagina van IE en elke map met de hand vegroten tot het weer beeldvullend is.

Waarom gebruik je niet dat vierkantje waarmee je het scherm helemaal het beeld kunt laten vullen, naast het kruisje (rechtbovenin een scherm)? Dan opent hij bij mij de volgende keer bij opstarten van bv. IE in een vullend venster...

Als dit de oplossing zou zijn, zou het inderdaad wel héél simpel zijn ;)

Dat heb ik uiteraard al geprobeerd en dat doet hij dus niet. Bij de volgende opening van een site of map is hij weer klein...

Venster met de muis eerst uitrekken tot deze beeld vullend is en dan met de CTRL toets ingedrukt op het rode kruisje klikken.

Andere oplossing is rechtermuisknop klikken op de snelkoppeling van IE.
Kies Eigenschappen/Properties
Open het tweede tabje Snelkoppeling/Shortcut en kies bij Uitvoeren/Run voor Gemaximaliseerd/Maximized en druk op Ok.
Onder Vista lijkt deze optie overigens niet altijd te werken is mijn ervaring.

N.b Onder Vista kan je wel gewoon op de Button Maximaliseren klikken (vierkanje naar het rode kruisje) en dan met CTRL het venster sluiten om de gekozen instelling op te staan. Bij XP moet je dit echt met de muis via slepen doen.

Laatst bewerkt:
Kijk daar heb ik wat aan. Het is voor elkaar.
Bedankt Withaar, dat spaart erg veel ergernis.

Enig idee hoe dat gaat met het checken van je mail vanuit Windows Live Messenger?

Knipsel.JPG

Wat ik ook probeer, het IE-windows opent zich niet gemaximaliseerd.

Alle andere shortcuts en verwijzingen naar IE gaan goed: IE opent beeldvullend, behalve als ik vanuit WLM m'n mail check. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan