grootte Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankflyer

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Berichten
202
Wie kan mij zeggen hoeveel een volledige installatie van W XP proff. in beslag neemt. ivm ruimte op laptop.

gr. John
 
grootte XP

Bedankt mario,
Ik vraag dit omdat ik op een laptop met een 6 gb hd een install heb gedaan vanaf cd met ntfs en format. (dus geheel schoon) ik na de install nog maar 3,4 gb over heb.
Hier voor had ik m.i. veel meer over 4 en nog wat gb.
waar zitten de mb opmakers is software waarin je het gegruik van een HD kunt zien. dus waar de mb voor gebruikt worden. alvast bedankt.

gr. Frank
 
Het kan hem zitten in systeemherstel of hybernate (weet zo ff niet de nl naam ervoor)
 
wederom bedank voor reactie.
Welnu, mijn bevindingen.
Heb dus die schone installatie gedaan.
Er bevinden zich nu 4 mappen op mijn HD
Windows (1,1 gb) programfiles (200 mb) en nog een lege map en "diversen met een paar kb) opgeteld zo,n 1,2 a 1,3 gb. de Hd is 5,5 gb netto dus zou ik moeten hebben zo,n 4,2 gb. ik heb (eigenschappen c:) maar 3,3 gb ergo ik ben 1 gb kwijt. nou is dat normaal met grote HD geen probleem, maar met 6 gb had ik die ene gb er toch maar liever bij.
'Dus wie heeft een hint waar ik die gb kan vinden. (ps verborgen bestanden staat uit)
Zou een install met fat 32 te overwegen zijn. Dat ga ik maar doen en laat de uitslag hier nog weten.

gr. Frank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan