grote bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Hallo,hoe kun je best grote bestanden { b.v. 32 MB } versturen naar een forum.
Bijvoorbeeld een log of iets dergelijks is soms te groot,met wat ,hoe,?

Dat hangt er vanaf hoe je de vraag precies bedoelt:
- wil je een bijlage plaatsen? Dan zit je simpelweg vast aan de maximum bestandsgrootte dat het forum hanteert;
- wil je een forumbezoeker een bestand sturen? Dan is wellicht deze optie een handige? (Wordt door mij regelmatig gebruikt. Geen spyware, geen commercials, geen andere ellende, gewoon een goede site om grote bestanden te uploaden (max. 2 gig) naar anderen. Slechts een paar muisklikken en het uploaden gaat van start, geen registratie vereist!)

Laatst bewerkt:
Dat is via é-mail,maar ga het toch opslagen.Het gaat hoofdzakelijk over forum's, en
daar zou ik iets moeten opvinden,het log is 32MB groot.Via imageshack gaat het ook niet.

Vergeef mij de vraag, maar ik kan mij bij een log van 32 MB 0,0 héél weinig voorstellen? Een log is veelal txt en je moet ongeveer de wereldgeschiedenis sinds de geboorte van Onze Lieve Heer in een log hebben staan om een log te verkrijgen van 32 MB ? :shocked:

Laatst bewerkt:
Ge gaat die geboorte moeten herzien vrees ik.Ik heb inderdaad een log bestand
en houd u nu goed vast van 9152 bladzijden in pdf formaat klaar om uit te
printen,NU GIJ!!!! (p.s en dat is geen tikfout (9152)....) A.U.B. ik denk
persoonlijk zal dat wel een record hier of daar breken ,nietwaar..

Dan nog vrees ik dat velen forums dit niet zullen accepteren. Als ze dit toe lieten dan zouden hun server(s) zo vol staan met velen bestanden. Ik denk dat je je eerder tot die forums moet wenden en aan hun de vraag stellen of het mogelijk is.

grtjs jjw

Ze vragen u een scan te doen, en uw log door te sturen dan veronderstel ik dat zij wel
weten waar ze mee bezig zijn.Ik heb dat gemeld dat ik het bestand niet kon verzenden,
tot nu nog geen respons gehad.

Als ik jou was zou ik de laatste 4 a 5 pagina's alleen uploaden. Niemand bij zijn gezonde verstand gaat 9000+ pagina's aan log doorworstelen :)

Mod edit

Wat dit topic bij overige hardware doet?:p
Vooralsnog verplaatst naar Software---->Overige software

Succes verder met je vraag.

Mogen we ook weten om wat voor soort log het gaat?

grtjs jjw

Daar komt dan nog al een beste log uit zeg, zit je zo vol met ellende :p
Kun je de log niet wegschrijven als gewoon text? Dan zal hij al een stuk kleiner zijn, pdf bestanden zijn altijd fors van formaat.

grtjs jjw

Dat hij vol ellende zit weet ik niet,vast staat dat die scan zo,n 7 uren heeft geduurd.
Twaalf fouten heb ik gezien tijdens het scannen, als de scan teneinde was moest ik
het log overmaken.Ik heb toen gemeld dat het bestand veel te groot was,maar tot
heden geen reactie gehad daarop (vreemd niet ?).Het geen gij voorstelt hoe moet
ik dat presies doen,(u weet ik ben leek op pc gebied).;)

Daar we je natuurlijk geloven dat het bestand echt zo groot is, kan ik me toch heel moeilijk voor stellen dat ze het jouw op die manier hebben geadviseerd. Als het alleen maar om virussen gaat is een bijvoorbeeld gratis versie van AVG voldoende om de pc te ontzien van kwaad aardige virussen. Als het bijvoorbeeld gaat om spyware dan raad ik je aan om naar DEZE site te gaan en daar een HijackThis log te plaatsen.
Wat voor site gaat het om?

grtjs jjw

Ik heb de indruk dat jullie nog steeds twijfelen aan mijn uitleg en toch is het zo.
Wanneer het log klaar was heb ik het trachten te verzenden,wat niet lukte.
De log werdt opgeslagen,geselcteerd,gekopieerd,en vervolgens geplakt in hun topic,
mijn pc liep vast,en reageerde niet meer.Ik heb dan een Pdf gemaakt,en die vervolgens
open gedaan en zag daar staan 9152 bladzijden,en daarom liep mijn pc vast (logich toch).En wat bedoel je met welke site ?

Nee wij twijfelen zeker niet aan je kundigheid, wij (ik) probeer je te helpen en te ontdekken waarom je zo'n enorm groot log nodig hebt. Daarom vroeg ik, welke site wilde je die log naar toe sturen, ik wil er achter komen waarom je op jouw manier een log hebt gemaakt wat zo vreselijk groot is.
Die andere opties die ik je aanbood, die sites, waren goed bedoeld waar je ook gebruik van kan maken om eventuele computer ellende op te lossen.

Dus nogmaals, we twijfelen zeker niet aan jouw kundigheid.

Dat de site en je pc het niet willen slikken om zo'n groot bestand te uploaden naar dat forum, dat hebben we je uitgelegd, als hun toch graag willen dat je dat speciale log bestand upload zul je moeten wachten op hun antwoord hoe je dat moet doen. Daar kunnen wij je voor de rest niet bij helpen.

grtjs jjw

Oké dan wacht ik verder af, ben niet vanzinnes nog eens zo,n testen te doen en dan
onverzendbaar te geraken. In elk geval heel vriendelijk bedankt voor de moeite.:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan