Grote foutmelding Windows .. HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diamond

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2001
Hoiiii, ik heb een groot probleem.

Ik heb gisteren nieuw hardware in me computer gestopt (moeerbord, processor, geheugen, videokaart etc) maar toen gaf windows een foutmelding bij het opstarten. Dat de schijven niet juist zijn geïnstalleerd en mogelijk opnieuw aangesloten moeten worden bla bla. Kortom Windows kon er niet tegen dat er zoveel nieuwe hardware is bijgekomen. Ik heb Windows er opnieuw op moeten gooien.

Maar nu als ik op me andere partities iets aanklikt krijg ik een zelfde soort probleem.

BLAUW scherm, WITTE letters:
Windows heeft mogelijk schade voorkomen aan uw computer, start windows opnieuw op om dit probleem te voorkomen. Installeer hardware en software opnieuw om dit probleem te voorkomen. En daarna staat er nog een lap tekst. Vervolgens staat er onderaan:

Bezig met laden van fysieke dump :confused:

Wie weet wat het probleem is? Ik kan niets qua bestanden kopieren naar me c partitie waar me windows staat. Dan loopt hij vast en krijg ik hetzelfde probleem. Wat nu? Ik wil niet alles kwijt raken en moet toch formatteren wil ik het probleem verhelpen.
Ook doet me muis het soms niet als Windows geladen is, dan moet ik hem uit de computer halen en er weer instoppen.

Iemand idee?

Wat staat er precies in de foutmelding?
(dat blauwe scherm met witte letters)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan