Grote hoeveelheden ontvangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evert.Stormink

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jun 2006
Hallo,

Ik probeer aan meerdere personen 20 foto's per e-mail te verzenden. Bij sommigen lukt het en bij sommigen niet. Als ik bij diegene waar het niet lukt 1 foto per e-mail verstuur dan lukt het wel.

Wat is er mis bij de ontvangers van de e-mail en hoe kunnen zij dit oplossen?

Alvast hertelijk dank voor de reacties.

Groeten Evert

Hoi,

Het zal aan de e-mail box liggen bij de ontvangers deze box zal te klein zijn want om hoeveel Mb bij alle 20 foto's gaat het?

Modag

Bij een langzamere verbinding kan er iets misgaan bij het binnenhalen van grotere bestanden als de time-outs voor de server te kort zijn. Bij

Ga in outlook naar extra > emailaccounts > weergeven/wijzigen > kies de betreffende account > wijzigen > meer instelllingen > tabblad geavanceerd > verhoug de time-out tijd voor de server> ok enz

Als dit niet werkt, zet dan even de exacte foutmelding op het forum.

Succes!

grote bestanden mailen

Of je zet de foto's op een webserver en mailt de link naar je vrienden. Daar zullen zij heeel blij mee zijn: zij bepalen zelf wanneer zij die MB over de lijn willen hebben. Als je de foto's per email verzendt, kunnen ze niet kiezen. Hun Mailprogramma lijkt zelfs te "hangen" (dus sluiten ze het af en proberen ze opnieuw, terwijl de provider nog bezig was met het vorige mailtje).
Plus al die MB blijven in hun mailprogramma staan en daar ben ik niet blij mee. Dat soort grote emails gaan er bij mij altijd heeel snel uit.. Ik wil die e-mails en bijlagen altijd graag in een gewone directory bewaren..

Hoe kom je aan een webserver? meestal krijg je bij een e-mail acocunt wel een domein-gedeelte ergens. Bijvoorbeeld www.provider.nl/users/home/jouwnaam/
succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan