Grote hulp nodig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Ik zoek nu echt hele grote hulp!
ik heb dit op verschillende fora gepost maar niemand heeft een antwoord!:(

Ik heb, sinds ik een router heb, heel vaak problemen met internet, ik kan geen bestanden verzenden, alleen ontvangen, ik kan sommige pagina's niet bezoeken, ik kan niet in de configuratie van mijn router, ik heb dus echt grote problemen aangzien ik een eigen ftp-server wil opzetten maar dat kan niet omdat ik niks kan verzenden en niemand kan dus op die ftp! dat is dus extra kl*te omdat ik graag een eigen website wil, maar als niemand op die ftp kan heeft dat geen zin wat ik heb ook niet genoeg geld om al die hosting te betalen (ik ben pas 13 joh!).

De router resetten luk ook niet.

Dus, weet iemand wat er nouw aan de hand is:( :( :(

Dit is gewoon een heel groot probleem voor een puberjongetje ls ik:(

Het zou makkelijk zijn als je het merk en type van de router even vermeld
:thumb:

Stinuz,

Met IPCONFIG kun je toch het IP adres van je router te weten komen, of niet !?

Als je dat eenmaal hebt, kun je de router met dat IP adres aanroepen en als het goed is configureren

Remy

Jah, dat werkte eerst wel, maar nu blijft hij in het midden van de pagina laden ongeveer 3 minuuten hangen en dan zegt ie dat de pagina niet gevonden kan worden.

Stinuz,

Heb je deze pagina al eens bekeken ???

Remy

router.JPG

Geplaatst door Remy
Stinuz,

Heb je deze pagina al eens bekeken ???

Remy

Nee, deze had ik nog niet gezien, hij zou kunnen helpen maar ik kan de configuratie niet in

Stinuz,

Check anders ff de website FAQ van Draytek, misschien dat je daar wat wijzer van wordt...!!

Remy

Achter op de router zit een klein reset knopje daar kun je mee terug naar je fabrieks instellingen.

Er zit geen reset knop acterop mijn router maar ik kan hem resetten via computer, maar dan doet hij het nog niet, ik ben nu nog wat andere dingen aan het proberen om hem toch te kunnen configureren

Ik heb een vigor 2200W en daar zit naast het stekkertje van de spanning adapter een heel klein knopje waar je met een paperclip de router kunt resetten. Even drie seconden indrukken en dan staat het weer orgineel. Jij wilt via je webbrowser de router rebooten.

Bedoel je dat hele kleine gaatje achterop de router?

Ja en daar staat reset bij.
In iedergeval op die van mij.

Sorry voor het zo lang niet reageren maar na het resetten van de router kon ik Internet helemaal neit meer op, ik heb toen Computel ingeschakeld. Het koste me €119 om alles te fixen, maargoed, hij doet het weer en ik ben er nu achter dat ik poorten moet forwarden om alles goed te kunnen doen, mijn ftp doet het nu maar het seeden van de files die ik zelf heb gemaakt bij bittorent wil niet echt lukken, weet iemand welke poort ik daarvoor moet forwarden?

Dat is jammer dat je zoveel geld moest uitgeven voor het fixen van het probleem.
Gebruik jij de ftp software van bittorent?

Geplaatst door puppie
Gebruik jij de ftp software van bittorent?

Nee hoor, die laatste vraag stond even los van ftp, die het by the way weer niet doet, zomaar opeens deed ie het niet meer:(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan