Grote hulp nodig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Stinuz

Nee hoor, die laatste vraag stond even los van ftp, die het by the way weer niet doet, zomaar opeens deed ie het niet meer:(

Dit is dus weer een reden waarom dat ik geen router neem. Altijd een SERVER die het voor mij doet.:cool:

Maarreeee.... Als je de DOS opstart op je PC, en je dan intikt IPCONFIG dan kom je niet altijd even ver.

Als ik jou was zal ik dus altijd gebruikken: "Ipconfig /all"
Hier kirjg je dus ook MEER gegevens te zien:thumb:

Geplaatst door AMDAthlonXP

Dit is dus weer een reden waarom dat ik geen router neem. Altijd een SERVER die het voor mij doet.:cool:

Maarreeee.... Als je de DOS opstart op je PC, en je dan intikt IPCONFIG dan kom je niet altijd even ver.

Als ik jou was zal ik dus altijd gebruikken: "Ipconfig /all"
Hier kirjg je dus ook MEER gegevens te zien:thumb:

Ok AMDAthlonXP (Callum) maar kan jij nou nog een keertje langskomen om naar die router te kijken, want dat had je op school wel beloofd heh!:p

Geplaatst door Stinuz

Ok AMDAthlonXP (Callum) maar kan jij nou nog een keertje langskomen om naar die router te kijken, want dat had je op school wel beloofd heh!:p

Is goed:D

P.S. Heb je al mijn systeem bekeken? Je wou hem toch eens zien:) Klik maar op SYSTEEM en dan zul je die van mij wel zien met een plaatje.

Heel erg bedankt iedereen, alles werkt nu weer naar behoren, er was blijkbaar toch iets fout met de poorten forwarden, nog bedankt voor het schoonmaken van men computer AMDAthlonXP.:thumb: :thumb:

Geplaatst door Stinuz
Heel erg bedankt iedereen, alles werkt nu weer naar behoren, er was blijkbaar toch iets fout met de poorten forwarden, nog bedankt voor het schoonmaken van men computer AMDAthlonXP.:thumb: :thumb:

Graag gedaan:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan