grote kuis

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucmertens

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2000
Berichten
187
Weet iemand welke bestanden zowieso weg mogen (deleten) en waar ik een prog vind om mijn harde schijf eens op te ruimen want mijn 9 GB is bijna op na 2 jaar ??? En hoe ga ik dan best te werk ?? Groeten
 
Begin eens met schijfopruiming, schijfcontrole en defragmentatie, graag in veilige modus. Bij wilders org kun je newdefrag halen waardoor defragmenteren een heel stuk sneller gaat. http://www.wilders.org/downloads_m.htm

Welke bestanden weg kunnen hangt van jezelf af, of bedoel je cookies, temp en tijdelijke internet bestanden. Die mogen allemaal weg. Wil je nog meer dan horen we 't wel.

grtz
 
Schijf opruiming en defrag heb ik gisteren gedaan coocies en tijdelijke internetbestanden doe ik regelmatig weg via opties maar gelijk als somige ext.mogen altijd weg en somige prog die ik gewoonlijk verwijder via conf scherm en software laten nog een heel deel romel achter. En dan de rest dat ik toch nooit niet gebruik!!!
 
Begrijp wat je bedoelt. Progs die je niet meer gebruikt kun je weg doen, natuurlijk en als je resten ervan vindt, die ook. Als er geen goede uninstall bij zit moet je handmatig aan de slag. Overbodige sleutels verwijder ik met Regcleaner ( www.jv16.org ). Ik ben daar geen expert in dus ik doe daar alleen Extra->register opschonen->voer ze alle uit.

grtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan