grote pc schoonmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamers-inside

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2006
Mijn laptop word best traag nu heb al een virusscan gedaan ik dagt dat het door een virus kam ofoz niet dus maar is nog steeds niet zo super snel wie kan mij tips geven hoe je je pc wat sneller krijgt door middel van scans opuimingen of een programma die allemaal oude troep opruimt enzo

Hm, ik wil niet vervelend zijn maar ik lees nergens dat je vóór al deze adviezen niet 's even je pc schoonmaakt/schoongemaakt hebt met schijfopruiming en defragmentatie en het eventueel leegmaken van tepm/tif en fetches.
Je hoeft niet gelijk te denken aan het ergste. Als je gechecked hebt wat ik voorstel en het blijft donderen ga dan over tot de eerder in deze draad gegeven suggesties.
Succes!

Helemaal mee eens. En als je Schijfopruiming gaat uitvoeren (Start, Alle programma's, Bureauaccessoires, Systeemwerkset, Schijfopruiming) klik dan ook op Opties, waar je onderaan kunt kiezen voor het opruimen van alle systeemherstelpunten behalve de laatste.
En systeemherstel kun je ook beperken wat de gereserveerde schijfruimte betreft, dus geen 12% van de schijf, maar bijvoorbeeld 10%, of 9% (Systeem, Systeemherstel).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan