grote problemen met becker 7914

Status
Niet open voor verdere reacties.

freddy1

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2006
he hoi allemaal, heb sinds paar dagen de decker navi 7914, werkt perfect!!

nu heb ik:o mooi dom gister avond getracht om op sd card nieuwe europa 3 van de cd rom te halen ging goed met microsoft active sync program maar tijdens de overdracht heb ik de becker uiitgeschakeld,

ja weet nooit moeten doen fout melding enz,

bij nieuwe poging de mededeling op het gekozen staion is onvoldoende schrijf ruimte.

nog domme van mij is dat ik in het mapje flash ..... aantal zaken verwijderd heb had en dit ook in ander mappen,gedaan.

als ik nu becker met pc verbind en inschakel dan zegt pc dat er een onbekend apperaat is aan gesloten op usb poort.

normaal bij inschakelen becker scherm van volg de verkeers regels dan ok en volgend scherm menu nu ook niet meer, blijft in volg verkeers regels scherm vast zitten .

op site van becker. de, staat dit type niet vermeld om software enz te verkrijgen.

is er iemand die over mijn probleem verhaal iest zinnig kan zeggen want ik weet het niet meer :confused:

alvast bedankt voor evtuele reactie / replay.

groet freddy

welk serienummer heeft je 7914 ?
Het zijn de laatste 8 cijfers van het nr. dat onder de gps-antenne (klepje) zit.
Als het begint met een 6 heb je iig garantie, want dan is het app. niet ouder als van 2006. Er zit 2 jaar garantie op een Becker.
Nog beter als je de aankoopbon hebt dan kan je gewoon checken of ie nog binnen de garantie valt.
Zie ook servicebedrijf van Becker in de Benelux :
http://www.audioservice.nl/Car_Audio_Service.html
Daar kan je evt. een reparatieformulier downloaden en het app. opsturen.

Suc6.

PS Ow, ik zie net dat je berichtje van maart is...

Laatst bewerkt:
welk serienummer heeft je 7914 ?
Het zijn de laatste 8 cijfers van het nr. dat onder de gps-antenne (klepje) zit.
Als het begint met een 6 heb je iig garantie, want dan is het app. niet ouder als van 2006. Er zit 2 jaar garantie op een Becker.
Nog beter als je de aankoopbon hebt dan kan je gewoon checken of ie nog binnen de garantie valt.
Zie ook servicebedrijf van Becker in de Benelux :
http://www.audioservice.nl/Car_Audio_Service.html
Daar kan je evt. een reparatieformulier downloaden en het app. opsturen.

Suc6.

PS Ow, ik zie net dat je berichtje van maart is...

idd, becker viel in garantie en werkt weer perfect.

toch bedankt voor reactie

Er loopt momenteel een omruilactie bij Becker voor deze slechte navigatiesystemen

OMRUILACTIE VOOR DE BECKER TRAFFIC ASSIST 7914
De technologie van mobiele navigatieapparatuur heeft zich de laatste jaren in een razend tempo ontwikkeld en binnen korte tijd tot een veelvoud aan verschillende modellen geleid. Dat heeft geresulteerd in een grote vraag naar up-to-date apparaten. Daarom hebben wij besloten geen nieuwe versie van de software voor de BECKER Traffic Assist 7914 uit te brengen.
Wij bieden onze klanten daarom eenmalig de mogelijkheid om in plaats van een card-update de BECKER Traffic Assist 7914 tegen een geringe meerprijs om te ruilen voor een BECKER Traffic Assist Highspeed 7934.
De omruilactie voor de Becker Traffic Assist 7914 loopt zolang de voorraad strekt of uiterlijk tot en met 30-10-2007.
Uw voordelen:
Snellere routeberekening door de 400 MHz-processor
Beter opstarten door 20-kanaals SiRF III GPS-ontvanger
Navigatie en muziek afspelen tegelijkertijd mogelijk
Kleiner door een diepte van slechts 30 cm
Kaartgegevens van 37 landen op dvd en 21 landen voorgeïnstalleerd op een 1 GB SD-card
Nieuwe kaarten 4e kwartaal 2005
Voor meer informatie over de omruilactie kunt u contact opnemen met uw Becker Hotline:
Duitsland 07248 - 71 17 77
Oostenrijk +49 (0)7248 - 71 17 77
Zwitserland 0900 - 71 13 11
Frankrijk 0825 - 094 966
Italië 0522 - 30 72 00
Nederland
0900 - 2 35 23 25
Spanje 0902 - 19 42 81
Portugal 0707 - 10 11 36
Groot-Brittannië
0121 - 5 22 55 58
Ierland 0121 - 5 22 55 58