grote problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isalieke

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2005
hey

Ik ga eventjes proberen uitleggen wat er is gebeurt.
Ten eerste wou ik deze namiddag iets afprinten van mcrsoft word en er kwamen alleen maar witte bladeren uit. Van ergens anders lukt het wel om te printen . Waar aan zou dit kunnen liggen .

Ten tweede : Mijn dochter speelt vanavond met een spelletje op cd rom tot nu toe geen probleem maar bij het afsluiten loopt het mis . Ik krijg maar met grote moeite het spelletje afgesloten en na het verwijderen van de cd rom blijft op mijn computer de aanduiding dat de cd rom nog steeds in het station zit . Ik sluit de computer af en start hem weer op en wat blijkt na opstarten dat ik geen cd rom sation niet meer heb .
Nu is mijn vraag hoe zou dit gekomen zijn en wat kan ik doen om deze weer te installeren .

Ik weet het is een hele boterham maar ik hoop dat jullie mij uit de penarie kunnen helpen.

Groetjes Isa:confused:

Waar is dat ergens anders met printen.
Welke windows versie heb jij?

Hey

Ik heb windows XP en met printen ergens anders bedoel ik dat iets printen van op internet wel lukt .

groetjes Isa:confused:

Kijk eens in apparaatbeheer:
Start/systeembeheer/computerbeheer/apparaatbeheer.

Herken je systeembeheer niet dan moet je het even inschakelen.
Rechtsklik op de taakbalk/eigenschappen/menu start/aanpassen/geavanceerd.
Je kunt nu ergens in het midden aanvinken dat je systeembeheer in het menu start wilt hebben.

In apparaatbeheer zoek je de cd rom op.
Hij staat bij dvd en cdroms.
Zie je daar je cd rom toch nog staan kies dan voor verwijderen.
Nu sluit je af. Je start op en als het goed is vind Windows je cdrom weer.

Lukt dit niet gebruik dan bijgaande zip. Er zit een omschrijving bij.

Wat die printer betreft..........geen idee wat dit kan zijn. Wel doet je pc vreemd opeens.
Ik zou goed scannen op virussen.

Laatst bewerkt:
voor je printer: kijk eens bij word op afdrukvoorbeeld en zeg wat je ziet

Hey

Op adrukvoorbeeld krijg ik hetzelfde als anders . Ik zie het volledige blad waar mijn tekst opstaat de tekst is wel zo klein dat ik die niet kan lezen maar dat is normaal. Er is geen verschil met vroeger toen ik wel kon printen met word.

als je afprint, kijk dan eens bij de printerinstellingen of er daar nix verkeerd staat ingesteld

Hey

Wat ik niet begrijp is dat ik wel kan printen vanaf internet maar niet vanaf word . Moest mijn instellingen van de printer niet juist zijn zou ik vanaf internet ook niet kunnen printen. Dus daar aan kan het eigenlijk niet liggen.

Hoe zit het nou met je cd-rom? Is deze terug?

Als het via internet wel goed gaat dan ligt het aan je instellingen van Word.
Als je een document wilt printen klik je dan op Bestand/afdrukken? Staat daar wel de goede printer geslecteerd?

Hey

Mijn cd rom station was raar genoeg de volgende dag al terug present zonder dat ik iets moest doen .
Ik heb het nagekeken van mijn printer en mijn instellingen kloppen . Het is de juiste printer en de rest is hetzelfde als bij printen vanaf het internet .

Groetjes Isa en bedank voor de hulp:confused:

hey

Hoe doe ik dat het beste de cd rom van office heb ik niet vanwaar kan ik het halen om het opnieuw te instaleren

office is niet gratis, dus kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan