Groter door defragmenteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuknl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Ik dacht: Laat ik weer eens even defragmenteren. Ik pak het programma defraggler van piriform erbij. Nou mijn C schijf doet hij netjes, maar tot mijn verbazing word mijn D (data) schijf alleen maar groter tijdens het formatteren. Van ongeveer 43 gb, naar nu 83.7:shocked:. Wat is daarmee gebeurt? Ik heb nu ook nogmaals gedefragmenteerd met de standaard windows defragmentatie tool, maar het blijft 83.7 gb in gebruik aangeven.:(

Is het misschien een foutje dat hij per ongeluk dat aangeeft, i.p.v. dat het ook echt werkelijk waar zo is?
Via deze computer geeft hij dus aan dat er 83.7 in gebruik is... Terwijl als ik de mappen van D:\ Selecteer, dan geeft hij aan dat het 42.1gb is. Dan is er nog 1 verborgen map op D: iets van msdownloads.tmp dacht ik. Maar er staat dat die 0bytes is....

Dus wie weet raar:?

Je kunt dit leuke programma gebruiken om er achter te komen wat er waar ruimte inneemt op je harde schijf.

En via welke knop of tekst download ik dat leuke programma van jou ergens?

Aha oké nou ik ben nu aan het kijken. Hij is nogwel steeds aan het: Scanning drive C:\

Maar dat zal zo wel stoppen. Ik weet zelf dat er ook een ander programma voor bestaat, dat inzicht in je hdd gaf, maar wat was dat? Het was namelijk echt mooi grafisch...:confused:

Tja daar kwam ik ook nou niet echt verder mee.....:(

nee dat treesize was 't ook niet:confused:

Het gaat er toch om dat je een beeld krijgt waar je ruimte gebleven is,doet er toch niet toe hoe dit weergegeven word.

Voor mij wel, want dat programma wat ik toen kende was lekker duidelijk....

Het was dus al in de system volume information map zoals ik misschien al gezegd had. Wat bleek nou? Ik had de herstel instellingen voor mijn D (data) schijf INGESCHAKELD terwijl ik op C m'n windows heb staan en dus dat herstelinstellingen helemaalniet nodig had op C. Dat is voor herstel punten enzo bleek. Ik kwam erachter via een nu actueel topic hier @dit forum! Maar toch nog tevens allemaal even bednkt!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan