Luuknl
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 29 jan 2010
Ik dacht: Laat ik weer eens even defragmenteren. Ik pak het programma defraggler van piriform erbij. Nou mijn C schijf doet hij netjes, maar tot mijn verbazing word mijn D (data) schijf alleen maar groter tijdens het formatteren. Van ongeveer 43 gb, naar nu 83.7:shocked:. Wat is daarmee gebeurt? Ik heb nu ook nogmaals gedefragmenteerd met de standaard windows defragmentatie tool, maar het blijft 83.7 gb in gebruik aangeven.
Is het misschien een foutje dat hij per ongeluk dat aangeeft, i.p.v. dat het ook echt werkelijk waar zo is?
Via deze computer geeft hij dus aan dat er 83.7 in gebruik is... Terwijl als ik de mappen van D:\ Selecteer, dan geeft hij aan dat het 42.1gb is. Dan is er nog 1 verborgen map op D: iets van msdownloads.tmp dacht ik. Maar er staat dat die 0bytes is....
Dus wie weet raar:?

Is het misschien een foutje dat hij per ongeluk dat aangeeft, i.p.v. dat het ook echt werkelijk waar zo is?
Via deze computer geeft hij dus aan dat er 83.7 in gebruik is... Terwijl als ik de mappen van D:\ Selecteer, dan geeft hij aan dat het 42.1gb is. Dan is er nog 1 verborgen map op D: iets van msdownloads.tmp dacht ik. Maar er staat dat die 0bytes is....
Dus wie weet raar:?