• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Groter week nummer

• Onderwerp starter Onderwerp starter thst
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

thst

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2001
Beste allemaal,

Code:
=ALS(RIJ()-RIJ($B$2)>=AANTAL.ALS(INDIRECT(ADRES(3;CODE($P$1)-96;;;"verkoop")&":"&ADRES(1600;CODE($P$1)-96));$B$1);"";INDEX(verkoop!$O$3:$O$1600*1;SOMPRODUCT(GROOTSTE((INDIRECT(ADRES(3;CODE($P$1)-96;;;"verkoop")&":"&ADRES(1600;CODE($P$1)-96))=$B$1)*(RIJ(verkoop!$O$3:$O$1600)-RIJ(verkoop!$D$3)+1);AANTAL.ALS(INDIRECT(ADRES(3;CODE($P$1)-96;;;"verkoop")&":"&ADRES(1600;CODE($P$1)-96));$B$1)-RIJ()+RIJ($B$2)))))

In B1 Kan ik een weeknummer plaatsen, waardoor de formule alle datums van een bepaalde week laat zien.
Wie kan de formule zo aanpassen dat ik alle datums zie GROTER dan B1

Angela

Beste Oeldere,

Helaas een filter is niet mogelijk

Angela

Beste Oeldere,

IK ben er inmiddels uit !

Angela

Wil je voor je mede-forumleden je oplossing posten.

Daar kunnen andere ook weer van leren.

Beste Oeldere en geinteresseerden,

Code:
=ALS(ISFOUT(H583);"";ALS(RIJ()-RIJ($A$3)>=AANTAL.ALS(verkoop!$W$3:$W$1599;"");"";INDEX(verkoop!$C$3:$C$1599;SOMPRODUCT(GROOTSTE((verkoop!$W$3:$W$1599="")*(RIJ(verkoop!$AF$3:$AF$1599)-RIJ(verkoop!$C$3)+1);AANTAL.ALS(verkoop!$W$3:$W$1599;"")-RIJ()+RIJ($A$3))))))

ik heb de code vereenvoudigd.

Angela

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan