grrrr ******* camera! HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThE PrOx

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2001
jow kheb een flink probleem kheb namelijk een cam gekocht al en heeeele tijd gele merk mustek... en nou hebbik eindelijk een kaart ervoor gekocht... doet dat gekke ding het niet *deleted*.............. *ook deleted* *we blijven deleten*.... nou ik kan WEL fotos nemen en die trg zien op de cam zelf maar niet bekijken op de pc! als ik de camera er zonder kaart in stop zietie um wel maar met kaart gaattie lope zoeke naar automatisch afspelen.... ik kan de camera dan niet uitzetten en me pc loopt ook half vast!! nou euhhhh HELP MIJ (.nl):confused:

(zo beter?)

Laatst bewerkt:
Je kan je vraag ook zonder die uitspattingen vragen hoor!!!
Men helpt je dan net zo goed. Graag even aanpassen...

Geplaatst door ThE PrOx
en nou hebbik eindelijk een kaart ervoor gekocht... doet dat gekke ding het niet
als ik de camera er zonder kaart in stop zietie um wel maar met kaart gaattie lope zoeke naar automatisch afspelen

Wat voor kaart? Geheugenkaart? USB kaart?
"Gekke ding" slaat dat nu op de kaart of op de camera?
"zietie um" wie/wat is "ie" (het?) wie/wat is "um"?

Je hebt een onduidelijk en incompleet verhaal, zo mis ik de Windowsversie die er zeker toe kan doen (XP/2000 herkennen de meeste camera's wel, oudere versies van Windows niet).

Als je een geheugenkaartje bedoelt, hoe heb je deze geformatteerd? Via de PC (fout) of via de camera (goed)?

Ik had graag willen helpen maar begrijp er nog weinig van............

Laat die zinloze reacties dan achterwege. Als je de thread wil volgen kun je via de link "ontvang updates over dit onderwerp" rechtsboven aanklikken.

okeej overnieuw:

Als ik de verbinding tot stand breng van camera naar computer, zonder een geheugen kaart dan vind hij de camera wel.

Maar,

Als ik de verbinding tussen de 2 apparaten tot stand breng met de SanDisk geheugen kaart in de camera gaat de pc zoeken naar "automatisch afspelen" waar een laad balkje bij komt en vervolgens niets meer doet.
ik heb al meerdere usb poorten geprobeerd maar dat werkte ook al niet.

-===========---
Ik heb Windows XP
Camera van Mustek
128 mb Geheugen kaart van SanDisk
Normale Usb kabel van camera naar pc
-===========---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan