Grrrrrrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.

swiss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2004
Berichten
3
ik heb ook die verrotte emulatie troep maar ik heb clone cd eraf gegooit en nog iets waarmee je codes van beveiligde troep kan kraken maar hij doet het nog steeds niet, moet ik clone dvd er ook afhalen?.. ik d8 van niet omdat de sims geen dvd is dat dat dan niks uitmaakt maar mischien weten jullie er meer van af... die alcohol120% heb ik niet dus dat is het ook niet...
kan iemand mij ASJEBLIEFT helpen want ik wil heel graag het spel spelen en ik wordt hier ****** saggo van...please help...
alvast bedank
groetuh
wendy:(
 
1. Typ ABN. Of in ieder geval begrijpelijk nederlands. Dat is dus met leestekens, hoofdletters en duidelijke zinnen.

2. Leg je probleem duidelijk uit. Vertel om welk spel het gaat en vertel wat je wilt doen.

3. Je wilt de CD kopieëren? Lees even de huisregels eropna hoever je kan gaan in het vragen van warez: http://www.helpmij.nl/forum/rules.php?s=

Met het omzeilen van kopieerbeveiligingen kunnen wij je hier niet helpen denk ik..
 
Het komt een beetje op DIT neer, helaas nogmaals helpen we mensen niet aan een manier om een gecopieerd spel te spelen, dat zijn inderdaad de huisregels.
 
sims 2

sorry voor me taal hehe.
maar ik heb vanavond de sims 2 gekocht ( origineel ),
maar hij installeerd hem wel goed maar dan wil ik hem opstarten en dan komt er in beeld:

cd-/dvd-emulatiesoftware gevonden. Schakel alle cd-/dvd-emulatiesoftware uit en herstart het spel

maar ik heb al meer berichten hier gelezen waarin stond dat als je alcohol120% op je computer heb dat dat een probleem kan zijn, maar die heb ik niet dus dat is het probleem niet.
er stond ook dat clone cd een probleem kon zijn dus dat heb ik van de computer verwijdert..
hij doet het nog steeds niet.
ik heb ook clone dvd op de computer staan, moet ik dat er ook van af halen of niet?
ik dacht dat dat niet hoeft om dat de sims geen dvd is.
maar mischien weten jullie er meer van af.
ik had ook iets op de computer staan waarmee je beveiligde cd`s kan kraken dat heb ik er ook al afgehaald.
groetjes wendy
 
Als je zeker weet dat al dat soort software er daadwerkelijk af is en hij doet het nog niet, na deinstaleren heb je wel opnieuw opgestart, heb je daarna sims al opnieuw geinstaleerd.
Mischien staan er toch nog achtergebleven folders van die emulatiesoftware op de pc, register sleutels die worden herkend door het spel, om maar wat te noemen.
 
sims

ik heb em daarna al weer een paar keer opniew geinstalleerd maar ik zal het nog een keer proberen..
maar moet ik clone dvd er ook af halen of niet?
groetjes
wendy
 
Met welke verie van windows draai je.
 
mischien heb je ook deamon tools?
deze zorgt ook voor problemen bij ondermeer max payne 2
 
Of je nou clone cd of clone dvd hebt maakt m.i. niet uit. Beide zijn van hetzelfde software-huis en die staat dus op de blacklist.. Zou proberen clone dvd te verwijderen en dan nog eens proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan