hallo,
Ik zit met een probleempje met mijn vaste pc.
Ik was gewoon aan het surfen, en op een bepaald moment ging hij hangen, al wat ik nog kon doen was de muis bewegen, kon nergens meer klikken ofzo (ofte het had geen effect om ergens te klikken), toetsenbord leek ook geen invloed meer te hebben.
Dan maar de reset button gehanteerd. Bij reboot kreeg ik de volgende melding:
[scherm output]
Grub loading 1.5
Grub loading please wait...
error17
[/scherm output]
en vanaf daar hangt hij, doet niets meer,...
iemand een idee?
besturingssysteem is windows xp (volledig up to date enzo), maar het probleem doet zich waarschijnlijk voor nog VOOR windows er aan te pas komt,...iemand die dit probleem kent en eventueel weet hoe ik dit moet oplossen? google levert mij vooral linux forums op,... ben ik niet echt veel mee,...
Ik zit met een probleempje met mijn vaste pc.
Ik was gewoon aan het surfen, en op een bepaald moment ging hij hangen, al wat ik nog kon doen was de muis bewegen, kon nergens meer klikken ofzo (ofte het had geen effect om ergens te klikken), toetsenbord leek ook geen invloed meer te hebben.
Dan maar de reset button gehanteerd. Bij reboot kreeg ik de volgende melding:
[scherm output]
Grub loading 1.5
Grub loading please wait...
error17
[/scherm output]
en vanaf daar hangt hij, doet niets meer,...
iemand een idee?
besturingssysteem is windows xp (volledig up to date enzo), maar het probleem doet zich waarschijnlijk voor nog VOOR windows er aan te pas komt,...iemand die dit probleem kent en eventueel weet hoe ik dit moet oplossen? google levert mij vooral linux forums op,... ben ik niet echt veel mee,...