gsm samsung GT-S3350

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisyan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 apr 2011
Hallo iedereen :)
Is er iemand die weet hoe ik fotos van mijn gsm GT-S3350 kan doorsturen naar facebook. Alvast bedankt.

telefoon verbinden met usb en dan de foto's naar je harde schijf kopieren en dan uploaden vanaf je pc.

Heb je een data plan?(dat je op internet kan?)
Je zou dan kunnen kijken voor een Facebook applicatie, je zou volgens mij ook via de website gewoon foto's kunnen uploaden via je mobiel.

Kan met verbonden wifi niet op internet komen met dit toestel samsung gt-s3350

Ik heb een werkende wifi verbinding, dus ben ingelogd op mijn ziggo wifi-modem en het wifi symbooltje staan aan in mijn telefoonscherm, bij instellingen zie ik dat een ip adres van het modem heb ontvangen, maar toch krijg ik bij alle toepassingen, internet/twitter geen verbinding en melding netwerkfout, wat moet ik instellen/wat doe ik verkeerd HELP !
ik lees elders dat er veel meer mensen met dit toestel dit probleem hebben/er niet uitkomen

Laatst bewerkt:
Ik heb hetzelfde probleem, bij een andere provider heb ik geen problemen:confused:
Nog alle instellingen van de router doorgespit maar niks kunnen vinden.
Zo heb ik de firewall uitgezet, andere kanalen ingesteld, andere beveiligings type gekozen maar niks hielp.
Het enigste wat me opvalt is de telefoon geen apparaatnaam zend naar de router.

Ik heb het nieuwe modem van Ziggo de Ubee

please help :confused::confused::confused:

Welkom yolleo,

Je reageert in een oud topic dat door iemand anders gestart is. Het is niet de bedoeling een vraag stellen in iemand anders zijn topic.
Wegens de leeftijd van dit topic gaat er dan ook een slotje op.

Uiteraard kun je een nieuwe vraag openen voor je probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan