GT Gina.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

bsietsma

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2004
Als ik de manier waarop gebruikers kunnen inloggen op mijn computer wil wijzigen, krijg ik de melding dat een bestand "GTGina.dll" dit onmogelijk maakt. Nu schijnt dat een bestand te zijn dat door de update van Windows wordt gebruikt. Kan ik dit wijzigen?

Wel, ik had hetzelfde probleem. Daarom verwijderde ik het dll programma Gt Gina. dll. maar nu kan ik mijn pc helemaal niet meer opstarten. Er komt een bericht op dat het gebruikers systeem niet werk en dat ik de systeembeheerder moet contacteren, mijn enige optie om op te klikken is de computer opnieuw opstarte, maar dan is het weer precies hetzelfde. Wat moet ik doen?
kan iemand mij helpen?

Hoi !

Hebben jullie geen SP2 geinstalleerd ?

Dan zou deze fout n.l. niet meer mogen voorkomen !

Kijk es hier: http://support.microsoft.com/kb/294728

This behavior can occur if you downloaded the Backdoor.NTHack virus from a remote host into your computer. This virus is initiated by the Dl.bat file in the InetPub\Scripts folder.

Greetz,

harry.

Laatst bewerkt:
Big Problem

Dank voor deze hulp alvast, maar jammergenoeg is die nu te laat voor mij, ik heb het programma reeds proberen te verwijderen, maar het lukte niet, daarom gaf ik het op. De volgende keer dat ik mijn pc opstarte kreeg ik volgend bericht:
"Kan het dll bestand GT Gina.dll. niet laden, neem contact op met de systeembeheerder om dit dll bestand te laten vervangen of het originele bestand te laten herstellen."
kan ik dit probleem zelf oplossen?

GTGina.dll

Hallo ik had het zelfde probleem en heb het opgelost op een eenvoudige manier probeer dit START>run(uitvoeren)>regedit>CTRL+F>GTGina.dll en klik delete> opgelost als u dit niet begrjpt of werk dit niet kom dn naar www.xat.com/helpmij de online helpsit van mij.

Groeten Ernesto:D

Hoi !

Tja, @ErnestoDuubbe, dat stond dus exact in m'n link, en bovendien is de post pas 4 mnd. oud.

Zullen we maar aannemen dat probleem inmiddels is opgelost ?

Greetz,

Harry.

GTGina.dll

Ik heb hetzelfde probleem alleen heb ik dus het GTGina.dll bestand wel kunnen verplaatsen (niet verwijderd)
na het opnieuw opstarten van de pc kreeg ook ik reeds bekende melding maar ik moet dus nu steeds opnieuw opstarten ,
In de Safe Modus geprobeerd (zelfde melding) is er hier nog wat te redden , ik kom nu niet eens mijn pc in.

m.v.g The Slyzz

Ik zou je willen verzoeken een eigen vraag te stellen. Bovendien reageer je uit een topic van 2007. Bij deze zet ik er een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan