GT220 krijg totaal geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffreyg

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2011
hoi,
ben nieuw hier zo:P

ik heb een tijdje een GT220 gekocht van me zakgeld.
had hem gekocht voor COD M2.
heb me gt220 er natuurlijk voorzichtig in gezet.
volgende dag lekker COD M2 wezen spelen,hij deed het perfect je hoorde heb bijna niet.
hij heeft het ongeveer 1.5-2 maanden perfect gedaan.
na die maanden kreeg ik rare dingen,ik kon geen filmpjes op youtube kijken,dan krijg ik blauw scherm,dat heel snel weg was kon er niks op lezen alleen dit: Fout: Mogelijk in het engels. maar als ik heb weer op starten(opnieuw dus) en ik ga weer terug naar youtube deed die het wel raar he.
dat heeft zou 2-3 weken geduurd.
tot dat ik lekker COD M2 zat te spelen, en BOEM opeens geen beeld meer zwart beeld
er stond no signal op me scherm.
dus ik deed de computer uit(kon niet meer op uitschakelen klikken dus dan maar via de power knop)
opnieuw opstarten krijg nog steeds geen beeld.
heb toen me kast op gemaakt,videokaart er uit goed na gekeken niks raars te zien of,hij was ook totaal niet warm,hij stonk ook niet,dus ja raar zaakje.
dus ik gebruik nu me onboard videokaart,dat 1000x niks is maarja.

waar ik wel achter ben gekomen is dat me voeding 300watt is en maxx(peak of zo wat er stond)350watt is ,me gt220 heeft 300watt systeem power nodig,is dat niet een beetje veel?
maar stel als het de voeding is waarom heeft die dan wel 1.5-2 maanden perfect gelopen?

mobo:Foxconn int 831

M.V.G Jeffrey

Laatst bewerkt:
een voeding degradeerd heel snel als het constant max output moet leveren en op een gegeven moment kapt hij ermee
300watt voeding voor GT220 is te weinig hij heeft minimaal 350watt nodig en zelfs dan kan de voeding problemen krijgen

dus kans is heel groot dat het dus daar aan licht

en nee dat is niet te veel een goede videokaart heeft al snel een 600watt voeding nodig

Laatst bewerkt:
oke,toch te lage voeding.
is er verschil in watt nodig hebben en watt verbruiken?
wat ik binnen kort een eigen pc gaan bouwen want die van mijn is niks,en daar bij wil ik een XFX HD5770 kopen en daar bij staat Max. verbruik ca. 108 Watt (bij volledige belasting)
dus hij verbruikt 108 watt ,maar heeft die dan ook 600watt voeding nodig?
want had deze voeding ingedachte Cooler Master Silent Pro M 700W
sorry voor de off-topic.

dan deze dit probleem opgelos.

Laatst bewerkt door een moderator:
700 watt is wel overdreven daar kun je 2 x HD5770 draaien
500watt of 600watt is genoeg

zorg ervoor dat een A-merk voeding is Coolermaster of OCZ of Corsair zijn allemaal A-merken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan