Gt540 + 32gb sd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jipjan

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2009
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een LG GT540 Optimus met android 2.1.
Hiervoor heb ik een 32 GB microSD voor gekocht.
Het probleem is, als ik daarop meer dan 1,9 gb aan data opzet, formateerd android automatisch de SD.
Ik heb al getest of het aan de SD lag door er meer dan 2GB op te zetten en dan kijken op andere computer of het er nog opstaat. Alles staat er dan nog op, maar zodra ik de SD in mijn telefoon doe, verwijderd hij allee weer of verwijderd hij alles tot hij 1,9 gb over heeft. Wat zou hier het pobleem kunnen zij?
Ik vind het iig uiterst vervelend.

Vriendelijke groeten,

jipjan

heb je z'n firmware veranderd? het kan daar aan liggen... Want mijn LG GT540 heeft standaard 1.6.... :confused: Kan dat ie dan verkeeerde waarde pakt voor 2.1 of 1.6....

heb je z'n firmware veranderd? het kan daar aan liggen... Want mijn LG GT540 heeft standaard 1.6.... :confused: Kan dat ie dan verkeeerde waarde pakt voor 2.1 of 1.6....

Ik heb wel geupdate ja, wat zou ik hier aan kunnen doen?

het ligt eraan HOE je hem hebt geupdate.... Dan weet je of het eraan ligt...

Dus hoe heb je het gedaan? :confused:

het ligt eraan HOE je hem hebt geupdate.... Dan weet je of het eraan ligt...

Dus hoe heb je het gedaan? :confused:

Eerst geprobeerd via LG, dit lukte van geen meter, na 3 uur werkte het nog niet. Daarna met een open europe GT540 ROM geflashed, kans dus groot dat het daaraan ligt. Welke moet ik dan anders gebruiken?? Alles doet het behalve dit nu, met 4 gb micro was er niets aan de hand zover ik weet...

hmmm.. je kunt het met een andere manier proberen.. ik neem wel aan dat de tel is geroot, he?
zo niet kan je dat nog even doen...

hmmm.. je kunt het met een andere manier proberen.. ik neem wel aan dat de tel is geroot, he?
zo niet kan je dat nog even doen...

Hij is idd geroot, jou idee is dus gewoon een reflash doen??

jep.. lijkt mij het proberen waard. En zoek een iets recentere uitgave....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan