GT610MX, GT610M of GT520M?

Status
Niet open voor verdere reacties.

supercooltje

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2011
Hallo,

Mijn broer wil een nieuwe laptop kopen. Hij heeft een beperkt budget en om toch te kunnen gamen kijken we vooral naar de grafische kaart. Ik heb nu enkele laptops gevonden die binnen ons budget zitten. Er zijn 3 soorten videokaarten die in aanmerking komen (zie titel). Ik vroeg me nu af welke van deze beter is. De andere specificaties van de laptops zijn hetzelfde.

Ter info: hij zou graag spelletjes als League of Legends, Combat arms en APB kunnen spelen.

Alvast bedankt voor dit te lezen.

ik denk dat de gt610mx het beste is, maar al deze kaarten zijn niet geschikt voor gaming omdat ze daar niet snel genoeg voor zijn, en voor gaming kun je beter een computer kopen als een laptop.
wat is het budget (want dan kan ik/of andere mensen ook kijken of ik een betere laptop kan vinden voor dat budget)?

hallo , in een laptop ziteen geen videokaarten maar video-chips.
Waarom wil je een laptop voor gaming ? je kan beter een desktop pakken en voor de prijs van die laptop een 10 x zo goeie grafische kaart nemen.

en btw de mx is t snelste

@leen beetje lezen kan geen kwaad he de ts heeft een beperkt budget dan kun je aan nemen dat een laptop van +/- 1000 euro er niet in zit

voor de genoemde game's zal vrijwel iedere laptop met een dedicated videokaart van nu voldoen de genoemde games zijn wat dat betreft niet zwaar

Laatst bewerkt:
Men kan beter wachten totdat de TS'r zelf reageerdt en aangeeft wat budget is. Nu al wat laptops aanreiken is dan maar een gok in wilde weg.;)

Hallo, eerst en vooral, dankje voor al jullie reacties!
Ons budget zou 700 euro zijn. Een vaste pc kan niet, omdat hij hem veel moet verplaatsen.

met een GT610 als videokaart kun je totaal niet gamen dit is een class 3 laptop kaart
nummer 10 staat ook voor hoe goed de kaart werkelijk is
in dit geval is er zelfs de kans dat de gt520 een stuk sterker is

wil je kunnen gamen dan heb je een GT540m of GT640m nodig dat zijn degenlijke kaarten voor de laptop waarmee je kunt gamen
dit is een laptop waarmee je zou kunnen gamen
klikerdeklik

of de wat goedkopere verzie klikerdeklik

Laatst bewerkt:
dan moet je nog eens kijken want dat doen ze niet je moet bijna iedere game op low zetten (en dat voor de oudere games)
en dat terwijl de GT540m dat niet hoeft

battlefield 3 is zelfs onspeelbaar op een gt610m en dat in tegenstelling tot de gt540m
zelfs skyrim kan je niet spelen op de gt610m
hier benchmark gt540m klikerdeklik

Laatst bewerkt:
och jh klopt dat is idd low , maar goed .. weer een reden om een desktop aan te schaffen maar ik vindt het wel vreemd dat hij hem moet verplaatsen terwijl hij er toch maar op gamed.

Zo vreemd is dat niet. Om een vooorbeeld te geven: Wel eens gedacht aan feit dat het een kind van gescheiden ouders kan zijn en dus laptop meeneemt tijdens de omgangsregeling? Zomaar een voorbeeld;)

Zo vreemd is dat niet. Om een vooorbeeld te geven: Wel eens gedacht aan feit dat het een kind van gescheiden ouders kan zijn en dus laptop meeneemt tijdens de omgangsregeling? Zomaar een voorbeeld;)

Ojazeker ! , nog een voorbeeld
collega van mij is zo verslaafd aan eve-online dat hij overal zijn laptop mee naartoe neemt .
Ook als hij op visite komt , moet ie toch af en toe even inloggen op eve-online en wat dingen doen . Zelfs met een feestje , blijft slapen op de bank en iedereen s,ochtens kater en verrot maar is hij al vollop geconcentreerd achter de laptop in de wereld van eve-online . Hoort je dan ook niet praten en is dan een ander soort persoon op dat moment . En er zijn natuurlijk ook nog mensen die meer in hotels leven dan thuis , en toch wel een beetje willen gamen s,avonds , die zijn er genoeg bv bulldozermachinisten , excavator machinisten , baggeraars ...ect

Dan weet ik dat ook al weer wat jullie hierboven schrijven .
Ik wil namelijk eind 2012 een Asus laptop kopen 15,6 inch scherm / Intel Core i7 processor van 2e of 3e generatie / Nvidia 630m 2GB geheugen / minimaal 500 GB harddisk / En natuurlijk Windows 8 / USB 3.0 poort .
Ik heb momenteel maar €500,00 maar als ik door spaar tot eind November kom ik op €700,00 .
En hopelijk heb ik dan toch een iets snellere videokaart dan de Nvidia Gforce 630m .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan