GTA 3: Wat moet je doen voor 5/6 sterren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

plugintools

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo,

Wat moet je doen om bij de politie sterren er 5 of zelfs 6 te krijgen. Ik kom niet verder dan 4, en dan heb ik wel een politiekorps uitgeroeid waar Amerika jaloers op zou zijn. Die busjes heb ik nou ook wel gezien, en ik zit te wachten of de Feds. Wat moet ik hiervoor doen, moet je er meer voor doen dan simpel om je heen knallen (wat al zeer bevredigend is :D)?

Jacco

wat dacht je van gewoon rond blijven rijden en zoveel mogelijk slachtoffers maken .

vooral als je agenten dood gaat het heel snel .

heb het leger al zovaak op me dak gehad :p

sterren.

Het onthoofden van agenten laat je wanted status snel oplopen.

Tip: verschuil je onder een balkon zodat die heli je niet kan raken.

Als je dan ook nog de bazooka en het sniper geweer hebt dan is het prijsschieten.

Hou er wel rekening mee dat het leger achter je aankomt met tanks etc. als je de 5 sterren haalt.

Suc6

Geloof dat je wel missies gedaan moet hebben op het 2de eiland voor het leger achter je aankomt...

Het kan aan mij liggen maar volgens de titel gaat het over GTA3 maar de antwoorden die jullie geven gaan over GTA VC (Vice City).

Als het echt over GTA3 gaat moet je ervoor zorgen dat je met de missies zover bent dat je naar de andere stukken kunt komen. Bij het 2e stuk kun je politie tot en met ster 5 krijgen en bij het 3e stuk kun je politie tot en met ster 6 krijgen.

Er is ook een cheat om je wanted level omhoog te krikken kijk eens op avault.

De groeten,
Mark

Geplaatst door TheM
Het kan aan mij liggen maar volgens de titel gaat het over GTA3 maar de antwoorden die jullie geven gaan over GTA VC (Vice City).

Mark

LOL je hebt gelijk , de vraag was over GTA3 .
aangezien ieder1 vragen steld over vice city ging ik er vanuit dat deze ook voor vice was :confused:

Geplaatst door TheM

Als het echt over GTA3 gaat moet je ervoor zorgen dat je met de missies zover bent dat je naar de andere stukken kunt komen. Bij het 2e stuk kun je politie tot en met ster 5 krijgen en bij het 3e stuk kun je politie tot en met ster 6 krijgen.

Er is ook een cheat om je wanted level omhoog te krikken kijk eens op avault.

De groeten,
Mark

Die wanted leven cheat had ik idd al, maar die komt ook niet verder dan 4 sterren :(
Maar ik zal het eens proberen met die missies, is inderdaad een goede mogelijkheid! Bedankt!

hetgeen TheM zegt klopt idd.
heb het ook al gepobeert.

maar wat ik niet snap is: waarom gebruikt het leger hun tanks niet i.p.v gewoon achter je aan te rennen! :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan