GTA 3 Werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

apellsientje925

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Hoi,

Mijn broertje heeft net GTA3 gekocht maar als we hem starten dan geef hij aan: Grand Theft Auto III requires 12MB at least available video memory.
Terwijl ik denk dat ik dat wel heb.
Is er iets waardoor ik dat kan testen?
PS: Ik gebruik Windows 7

Ik wou je doorsturen hnaar: www.canyourunit.com Maar jammer genoeg voor jou (en je broertje) staat daar gta 3 niet meer tussen. Of is dat toevallig san andreas?!

Wat zijn je videokaart specs? Btw: gebruik anders compatibiliteitsmodus. En dan Windows XP SP1.

Laatst bewerkt:
Ik zal morgen Ff kijken. Zit nu op m'n iPod. Alvast bedankt. Ps: Volgens mij 512mb videokaart

Windows XP Service Pack 1 staat er niet tussen, maar bij de anderen die ik geprobeerd heb doet ie het ook niet. Hij wordt vanmiddag waarschijnlijk geruild.

Geruild? Voor een ander schijfje van hetzelfde spel?

Controleer dan eerst eens de hardware van de pc die het spel moet draaien. als dit niet voldoet aan de eisen die een spel stelt, zal ook een ander schijfje van hetzelfde spel niet werken.

Belangrijk is om te weten welke videokaart de pc heeft, de hoeveeheid ram en welke processor. Als deze beter zijn dan wat het spel vraagt, zou het moeten werken.

Ik neem aan dat elke PC tegenwoordig GTA 3 aankan .. Het was wel handig geweest om je computer specificaties op te geven zoals hierboven al gepost werd.

Offtopic: Als Windows XP SP1 er niet tussen staat ga ik er vanuit dat je Windows Vista/7 hebt.

Wel jammer dat er geen antwoorden komen op de daadwerkelijke vragen.

Zo heeft iemand anders er helaas ook niets aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan