GTA 4 bevriest soms een paar tellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

janne163

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
Berichten
39
Hoi ik heb een probleem ik heb net een nieuwe laptop: een asus k52jt
De kenmerken zijn
500 gb HDD
4 GB RAM
intel core i5 processor 2,67 ghz met turbo boost tot 2,93 ghz
En de videokaart is AMD Radeon HD 6370

Hier hoort gta 4 met de medium settings dus goed op te draaien denk ik.
Maar ik heb dat hij heel soepel loopt maar om de paar tellen loopt hij 2 sec. vast maar soms is het pas na een minuut. Maar het valt me wel op dat hij dat vooral heeft op plaatsen in de game waar ik nog nooit geweest ben want in de buurt van mijn safe house is het nooit. Dus kan het eraan liggen omdat ik het spel nog maar net heb dat hij die gebieden moet laden of iets? p.s. dit is ook met de laagste settings
 
Laatst bewerkt:
Zou kunnen,
GTA IV vraagt zoizo heel veel grafisch, en er is amper verschil tussen extreme kwaliteit en laag :p
Ofja dat is er wel, maar niet zo veel dat je het op meerdere pc's kan spelen.

Paar dagen geleden zagik ook zo'n topic, antwoord daar was: Download alle updates en patches. Volgens mij was dat ook de oplossing.

Succes!
 
GTA4 is inderdaad nogal zwaar grafisch gezien, en tussen extreme en lage kwaliteit zit inderdaad niet echt veel
verschil, sluit me dan ook helemaal aan bij wat BluetoothUSB zegt, ook wat betreft de patches.
het is een standaart antwoord maar het beste is zo wie zo om de laatste patch van GTA4 te installen, en, om
je videokaart driver te updaten naar de nieuwste versie.

denk niet dat het heeft te maken met dat nieuwe gebieden geladen moeten worden.

succes,
leon
 
het kan ook zijn dat je je setings in het spel omlaag moet zetten dan hoeft je computer minder snel te werken
 
Hee, ik heb dit probleem ook gehad. Je moet volgensmij alles geïnstalleerd hebben, dus ik bedoel ook Windows Live Games enzo, en alles geupdate.

Luigie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan