gta 4 hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmij14

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2010
hallo.
ik heb laatst een nieuwe pc gekocht, en ik heb gta4 geinstalleerd.
Deze hapert.
specs:
ati hd 5850
4gb ram
i7 860
alvast bedankt.

Heb je hem gedownload? Zo ja klinkt het logisch dat het spel niet werkt!
Zo nee? Installeer dan opnieuw ;) dat werkt meestal wel

neenee.
ik heb deze bijna half jaar geleden gekocht.
voor mij oude pc die deze niet kon draaien.
maar gaat dat wel in verband met alle codes die ik heb moeten invoeren ?

Heb je de nieuwste drivers voor alle onderdelen van je computer geinstalleerd? Zonee, doe dat dan eerst. Zoja, kijk dan of je grafische kaart het wel aankan, of uberhaupt wel ONDERSTEUND wordt.. Het kan goed dat GTA ingesteld staat op de hoogste kwaliteit, en misschien kan je GFK het niet aan. Probeer de graphics eens te zetten op medium of low.
Mocht dat niet werken, kan het misschien dit zijn:
Als je een laptop hebt staat er linksonderin beeld een batterij icoontje, met hoe lang de batterij nog heeft enz.
Kies daar voor Hoge Prestaties. Als het er niet bij staat, open dan het energiebeheer, daar zou het moeten staan. Voor Windows XP weet ik niet of het zo werkt.

ik weet niet of je het gezien hebt, maar ik heb een hd 5850 deze moet dat makelijk aan kunnen !
en ik probeer gta te verwijderen maar dan krijg ik deze chit : failed to release securom license

Drivers zijn de stuurprogramma's van je hardware. Dit betekend dus op het moment dat jij je PC koopt, is er bijvoorbeeld al versie 1.2 opgezet, terwijl er op de website van de fabrikant al weer versie 1.4 is. Maar die versie 1.2 werkt niet goed met bijv. GTA 4. Installeer dus de nieuwste. En dit was maar een voorbeeltje, ik weet niet wat de versie is, maar als je zoekt op google:
"ATI HD 5850 drivers" en je krijgt de website van ATI met de download link voor de drivers. Installeer deze ( kan gewoon in Windows, niet moeilijk doen met uitvoeren in veilige modus enz. ) en probeer ook drivers te installeren voor andere delen van je PC. Kijk wel uit met het BIOS flashen, want als dit fout gaat is je BIOS kapot, en kan je PC niet meer opstarten. En dat is dan geen probleem van Windows, zodat je gwn kan formatteren, nee dan is echt je PC kapot.
En probeer dan eens GTA 4 te starten.
En over het uninstallen, kijk ff op Google, er zijn meer mensen met dat probleem

wat ik heb gedaan :
de pc terug naar fabrieksinstellingen gebracht.
op amd nieuwe driver gedownload.
alle programma's gesloten en gta geïnstalleerd.
en deze blijft nog steeds hangen bij elke toets die ik indruk.

mensen misschien nog ideeën _
het is toch niet zo dat mijn pc dit niet aan kan ofzo

nee nog niet gebrobeerd, had er wel al van alles over gelezen.
ik ga het proberen, alvast bedankt !

De patch zit in een zip bestand, deze kun je uitpakken met bijv. 7-zip of WinRAR. Waarom lukt het opslaan niet, heb je wel genoeg vrije schijfruimte?

moet ik me eerst aanmelden of het spel instaleren, of eerst die patch downloaden?

Eerst het spel installeren en daarna de patch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan