GTA 4 PC auto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamerTom

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Berichten
531
Hoi,

In GTA 4, als ik een zeldzame auto heb, dan spawnen er opeens overal dezelfde auto's (niet echt spawnen, gewoon langsrijden.) Kan ik dat ook uitzetten? Met een mod bijvoorbeeld of met een code ofzo???

Met Vriendelijke Groet,

GamerTom
 
Gaat het hier toevallig over auto's die je gemod heb? of zijn het allemaal standaard wagens?
 
Als ik zegmaar de infernus verander naar een Agera R, dan rijden er opeens allemaal agera r's (Als je in een sultan stapt dan komen er ineens ook aleemaal sultans)
 
Ja dat probleem heb je voornamelijk als je custom wagens in het spel zet, heb je die niet dan zou ik proberen de traffic density wat omlaag te zetten (20 of lager). Heb je wel een paar custom cars dan kan je een taxi-bug fix proberen (trafficcontrolsystem.ini of trafficload.ini bijv)

Daarnaast heb je ook zoiets als dit wat zeker de moeite waard is om te proberen:

http://www.gta4-mods.com/misc/realistic-driving-n-flying-27-f9020

Het gaat me dan niet om de handling mods, maar om die optionele verbeterde spawn opties van voertuigen. Sinds ik die heb geinstalleerd zie ik veel meer diversiteit in het verkeer, met onder andere ook bussen bijvoorbeeld (die je normaal niet ziet)
 
Laatst bewerkt:
Welke mods installer gebruik je?
Een paar dagen geleden had ik ook deze probleem, ik heb standaard wagens terug gezet, en nieuwste versie van mods installer geïnstalleerd en mijn cars mods terug geïnstalleerd. Hiermee is mijn probleem opgelost.
 
nee nee nee jongens, dat is het niet. iedereen die gta 4 speelt heeft wel eens gehad dat als ze een zeldzame auto vonden, dat die dan opeens overal rijd. Niet ELKE auto, gewoon een paar. Dit wil ik dus uitzetten bij de Agera R (infernus). Dat wil ik zodat het niet lijkt alsof iedereen een trillionair is.
 
Oh op die fiets, ja ik denk dat het een onvermijdelijk probleem is maar door de traffic density wat omlaag te schroeven en zo'n mod als die ik eerder aangaf te installeren kan je het wel opseminst verminderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan