GTA 4 Probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

aceraspirefan

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Berichten
225
:( ik heb een probleempje want ik heb net GTA IV geïnstalleerd en nu ik aan het spelen ben zie ik allemaal grijs ik zie alleen lampen echt heel raar beeld en hoe kan ik dat oplossen is mijn vraag:confused:
 
Zeg maar je, u klinkt zo oud ;)

Rechtermuisknop op de gta snelkoppeling > en dan " run as admin of uitvoren als administrator ..


[smallimg]http://i50.tinypic.com/ax1zwi.png[/smallimg]
 
Zeg maar je, u klinkt zo oud ;)

Rechtermuisknop op de gta snelkoppeling > en dan " run as admin of uitvoren als administrator ..


[smallimg]http://i50.tinypic.com/ax1zwi.png[/smallimg]


jammer genoeg werkt het niet! :( kan het ook aan de drivers van mijn videokaart liggen zoja welke moet ik dan hebben en waar moet ik ze in installeren weet u dat?
 
Deze LAPTOP (acer aspire 7520) is gewoon niet geschikt voor dat spel!!!!!
 
Ja als je die drivers niet hebt geinstaleerd ligt het waarschijnlijk daar aan ;)
wat voor os heb je ? windows vista ? windows 7 of xp
 
Alles kan, ik heb ook een laptop met bijna dezelfde specs en kon hem draaien met gemak
 
Mrmusic, ik kan niet anders dan je gelijk te geven, gta4 gaan nooit soepel draaien op de genoemde laptop en een driver update zal geen zoden aan de dijk zetten.

Als je gta4 hebt gekocht raad ik je aan deze terug te brengen naar de winkel tenzij je nog een andere pc/laptop hebt die wel de gestelde eisen voor het spel heeft.
 
Mrmusic, ik kan niet anders dan je gelijk te geven, gta4 gaan nooit soepel draaien op de genoemde laptop en een driver update zal geen zoden aan de dijk zetten.

Als je gta4 hebt gekocht raad ik je aan deze terug te brengen naar de winkel tenzij je nog een andere pc/laptop hebt die wel de gestelde eisen voor het spel heeft.

Dank voor de deskundige ondersteuning!:thumb:

Af en toe wat hulp van leden die wel kennis van zaken hebben is wel prettig!
 
Als gamer zal ik wel moeten! 1 keer een game gekocht zonder op de specs te letten. Dat gebeurd me nooit weer!

Om het een en ander nog wat duidelijker te maken, het spel vraagt een dualcore processor van 1.8Ghz. De processor in de laptop is een 1.6Ghz en voldoet niet aan de minimum! eis van het spel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan