Gta 4 schokt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

robke15

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
hallo,

Ik heb een nieuwe laptop gekocht een toshiba L500-1ZR, de specs:

core 2 duo T4400 processor
4gb geheugen ddr2
ati radeon 4750 512mb DDR2 2,2gb hypermemory dus gedeelde geheugen.
320gb hardeschijf 5.400rmp

Als ik bij gta 4 alles op low heb staan incl. tweaks blijft hij maar schokken geven steeds ff een halve seconden vast, t valt me op dat hij dat vaak doet als ik in een auto zit en ik een knop indruk, dan moet hij ff denken lijkt net. Maar als ik alles op high heb en details distaince ofzoiets op 100 heb staan speelt hij nog net zo soepel en schokkert hij ietsjes meer!

HOE KOMT DIT!?!?

Mvg, robke

grafische kaart: GTA IV is bekend om vaak irritant te doen bij een ATI onboard grafische kaart met Hypermemory.

je moet ook wel weten dan een laptop niet gemaakt is om te gamen?

Daar komt nog eens bij dat de minimum eisen die dit spel stelt absoluut niet kloppen met de werkelijkeheid.
In combinatie met het feit dat je speelt op een laptop, durf ik met zekerheid te zeggen dat het niet beter speelbaar gaat worden dan het nu is.
Je processor is ook net aan voldoende als ik dat goed heb gezien (2.0).

Maar misschien dat je een driver update zou kunnen proberen.

Ten eerste zijn laptops niet geschikt voor gaming. Je processor is wat magertjes. Toch zou hij het redelijk moeten doen op low, dus probeer dit eens. ;)

ik weet het dat die niet zo geschikt zijn maar ik kon um wel op low spele hoorde ik van een aantal mensen en de processor snelheid is 2,2ghz..

Je kan het proberen, maar onhoudt dat er van de minimum eisen van het spel gewoon niets klopt.

Je kan het proberen, maar onhoudt dat er van de minimum eisen van het spel gewoon niets klopt.

ja zal ik doen, mja op mn gewone pc doet hij het op maximaal goed alleen die voeding is kapot gegaan.

specs:
core 2 duo E6700 @2,66ghz
6gb DDR2 633mhz geheugen
8800GTX 768MB gddr5

Ten eerste zijn laptops niet geschikt voor gaming. Je processor is wat magertjes. Toch zou hij het redelijk moeten doen op low, dus probeer dit eens. ;)

hoe moet je dit doen, ik heb bij mn snelkoppeling van gta -mem................... erachter gedaan, maar met die commandline.. wat moet je daarbij doen? al die -mem tekentjes er in zetten ofzo ik snap het niet helemaal.
beetje een onduidelijke uitleg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan