GTA 4 stottert.

Status
Niet open voor verdere reacties.

unox22

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2010
Sinds ik windows 7- 64 bit heb stottert GTA tijdens het spelen, de graphics veranderen heeft geen zin.

Dit deed GTA 4 niet bij windows 7 - 32 bit.

Weet iemand een oplossing? :S

Windows 7 64-bits heeft meer geheugen en kracht nodig dan 32-bits.
Hoeveel RAM heb je?

Specs:

Processor:
Intel® Core™2 Duo CPU E7400 @ 2.80GHz (2 CPUs), ~2.8GHz

Memory:
4096MB RAM

Harde schijf:
911 GB

Video kaart:
Nvidia GeForce GT 140

Besturings systeem:
Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600)

Laatst bewerkt:
Je hebt genoeg RAM om 64-bits te draaien.

Misschien dat je teveel programma's op de achtergrond het aan staan.

Maar... je kan natuurlijk ook downgraden naar 32-bits, als het daar wel op wil.

Ik herken het probleem, heb hier ook de officiele versie liggen en had deze vroeger op mijn vorige pc staan
GTX 460
AMD Phenom 6×2800Mhz
4 GB geheugen

moet hij dus super makkelijk trekken

windows 7 ultimate 64-bit

maar alleen bij het indrukken van knoppen/toetsen trad er 'lag' op, stotterrende beelden,

helaas ben ik ook nog niet tot een oplossing gekomen...

met mijn nieuwe systeem nog niet geteset
I7 950 (8×3066 Mhz)
GTX 460 1 GB (door windows 4 GB)
12 GB ram 1333 Mhz

Mvg, Remco

Wha handig, ik draai ook W7 64-bits en ook ultimate:)
Maar ik heb even veel geheugen (ook 4gb)
En ik heb een 1tb harde schijf. Video kaart weet ik niet of die te vergelijken valt, want ik heb een ATI Radeon HD 4600 seriese. Dat is volgens mij 1GB geheugen videokaart. Wel alle updates van GTA zelf binnen gehaald, en installatie succesvol? Ik had namelijk nogal problemen met installeren maar nu niet meer, en het updaten duurde bij mij nog wel ongeveer 20 minuten!:shocked:

een 4600 kaart is absoluut geen nieuwe :P

Bij de installatie opent er bij mij ook gelijk een scherm met wat knoppen volledig blank, zonder tekst...?

mvg

Ik herken het probleem, heb hier ook de officiele versie liggen en had deze vroeger op mijn vorige pc staan
GTX 460
AMD Phenom 6×2800Mhz
4 GB geheugen

moet hij dus super makkelijk trekken

windows 7 ultimate 64-bit

maar alleen bij het indrukken van knoppen/toetsen trad er 'lag' op, stotterrende beelden,

helaas ben ik ook nog niet tot een oplossing gekomen...

met mijn nieuwe systeem nog niet geteset
I7 950 (8×3066 Mhz)
GTX 460 1 GB (door windows 4 GB)
12 GB ram 1333 Mhz

Mvg, Remco

Met je nieuwe systeem zal het wel lukken, vooral met de processor en ram, en videokaart, want dat is ook het enige wat je vertelt :D

een 4600 kaart is absoluut geen nieuwe :P

Bij de installatie opent er bij mij ook gelijk een scherm met wat knoppen volledig blank, zonder tekst...?

mvg

Reactie @videokaart = Boeit niet het werkt prima, en de pc is door m'n neef gebouwd en werkt lekker snel. Heb geen last van stotteringen!;)
Reachtie @ Je installatie probleem = Ik krijg (eigenlijk kreeg want is al geïnstalleerd) maar ik kreeg iets chinees ofzo, maar door mij in iedergeval niet te lezen, en in dat venster kon ik kiezen uit 2 knoppen: Doet hij bij de ene niks dan is het de andere! Dat is het enige wat ik je kan zeggen!

Dan vraag ik me af waarom hij het wél trok op 32 bits, alle graphics op zijn hoogst?

heb vanderest ook van geen enkel spel problemen gehad, en heb ze allemaal op Max. Graphics.. :confused:

Laatst bewerkt:
heb je win 32 bits nog mischien dual boot heb geen idee hoe vol je hdd zit maar met 1T heb je denk ik wel genoeg ruimte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan