GTA 4 voor PC wil niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falkon

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2010
Hallo,

Ik heb gisteren GTA 4 gekocht voor de pc. Ik heb het spel helemaal geinstalleerd en probeerde het toen op te starten. Eerst moest ik een account aanmaken voor de social club. Toen ik daarmee klaar was klikte ik op play links onderin.
De computer begint te laden en er komt een schermpje met daarin " please wait until the online release data check has completed".
dit schermpje is al vrij snel weg en dan gebeurt er niets meer. Het spel start niet op. Ik probeer overal oplossingen te vinden, maar ik kom er niet uit.
Ik heb windows 7 64-bits besturing

kan iemand mij helpen?

Hoi,

Wat zijn de specificaties van de pc? en deze kan je ook nog even draaien

Laatst bewerkt:
Na de instalatie dat ie dat als het goed is , anders probeer hem te re-installen

Bedankt voor de reacties,

het progamma can you run it loopt vast bij mij.

Ja de specificaties, Ik heb een intel core i3 2.3 Ghz 4GB
een Nvidia geforce 310 M 512 MB.

De videokaart is niet optimaal, maar hij zou wel moeten draaien.

Zou opnieuw installeren helpen?

Hoi,

Blijft wel een notebook;) en inderdaad de videokaart is niet echt game geschikt.
Je zou kunnen her-installeren maar of het helpt?? maar wie weet.

Laatst bewerkt:
heb je GTA 4 niet illegaal gedownload hier kunnen namelijk problemen mee zijn

@leon1

Dit schrijft hij in zijn eerste bericht:
Ik heb gisteren GTA 4 gekocht

ja inderdaad wat modag zegt, ik heb hem echt gekocht. het is gewoon het originele spel:thumb:

En als het gedownload was dat deed ie het ook, bij mij werkt de orginele wel gewoon geen probleem mee gehad

Ik heb mijn laptop helemaal opgeschoond en opnieuw Windows geïnstalleerd. Mijn laptop heeft Windows 7 32 bit. Ik had hem geüpgraded naar 64 bit besturing.
Nu blijkt dat als je zo'n stap zet je eigenlijk ervoor zorgt dat je computer constant conflicten heeft tussen besturingssystemen. Ik heb nu dus weer de 32 bit versie erop gezet.

Ik zeg niet dat het spel nu goed werkt. Ik kan het spel in ieder geval openen(waar dit topic over ging), maar ik kan hem niet spelen. Dit komt door de grafische eigenschappen van mijn laptop.

Iedereen bedankt voor zijn reactie en deze vraag is opgelost!

Falkon

p.s.
Ik heb nu weer een ander probleem wat betreft mijn externe schijf, maar daar open ik een nieuw topic voor;-).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan