gta 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

phb1990

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2008
hallo,

ik heb gta 4 en als ik de eerste missie speel dan krijg ik raars.
Dus de missie houd in om ergens naar toe te rijden, maar als de missie begint begint de auto vanzelf te rijden, dus gas te geven. in het spel is dat "z". ik heb dat eens voorgehad met farcry 2, 1 keer maar en dan heb ik het heropgestart en werkte weer normaal.
Kan dat aan iets liggen ofzo?
en nog iets: missch dat aan de verhaallijn van het spel GTA 4 : maar mijn scherm gaat zo heen en weer in de vorm van een liggende acht is dat mijn pc of de 'story' line ?

mvg
==PHB1990== :cool:
prettige feestdagen :thumb:

Vertel eens wat meer over de computer die je gebruikt, dus welke processor en welke videokaart om me te beginnen

Vertel eens wat meer over de computer die je gebruikt, dus welke processor en welke videokaart om me te beginnen

ah k hier zijn mijn karakteristieken:
2 processors running - Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T9300 @ 2.50GHz
CPU speed: 2.49 GHz
RAM 3.0 Gb
videokaart: NVIDIA GeForce 8600M GS ()
video RAM : 1.7 Gb

Als ik de test doe op Can you RUN it -> dan heb ik alles voor minimum. voor recommended: 1 fail :de processors. voor de rest is het ok
ik heb alles op low gezet in het spel.
ja dat is de info over mijn systeem

mvg.

Een laptop dus waar je GTA4 op wit spelen, dat kun je wel vergeten!

inderdaad, zelfs hele zware pc's hebben nog moeite met gta4, heeft mn fps problemen dan moet men wachten op een paar patches,.

wat je beschrijft, auto die gas geeft en dronken camera, dat zijn bugs en of bewust erin gestopt als beveiliging tegen kopieren, dus heb je een gta4 kopie die je speelt, dan moet je even een andere crack erover gooien, (die vamn Razor) want die werkt perfect en dan heb je daar geen last meer van.
het kan ook zo zijn dat een nieuwe patch dit weer veroorzaakt, dan zullen ze weer een patch moeten uitbrengen die dat ook fixed.

ze zijn gewoon VEEEEEEEEL te snel geweest met releasen, ze hadden op zn minst nog 3 maanden ofzo door moeten fine tunen met gta4, maarja, ze willen centjes verdienen met de feestadagen.

leon

inderdaad, zelfs hele zware pc's hebben nog moeite met gta4, heeft mn fps problemen dan moet men wachten op een paar patches,.

wat je beschrijft, auto die gas geeft en dronken camera, dat zijn bugs en of bewust erin gestopt als beveiliging tegen kopieren, dus heb je een gta4 kopie die je speelt, dan moet je even een andere crack erover gooien, (die vamn Razor) want die werkt perfect en dan heb je daar geen last meer van.
het kan ook zo zijn dat een nieuwe patch dit weer veroorzaakt, dan zullen ze weer een patch moeten uitbrengen die dat ook fixed.

ze zijn gewoon VEEEEEEEEL te snel geweest met releasen, ze hadden op zn minst nog 3 maanden ofzo door moeten fine tunen met gta4, maarja, ze willen centjes verdienen met de feestadagen.

leon

Leon, ik heb een probleempje toen ik dat van razor in mijn c en ik druk op lay bij social club op buroblad dan komt er : GTA 4 fatal error: WS10 en dat krijg ik nu bij alle cracks.
:shocked: kan je mij helpen of iemand anders ??

mvg

heb dat gveel meer gebhoord die WS10 error,

beste is als je een soortgelijk probleem hebt om er even op te googelen, (gewoon ws10 typen in google).

t schijnt te maken te hebben met je windows x live, of je videokaart driver, kom daar niet zo snel achter.

wat ik zoal tegenkwam is dit;

-http://dukenemesis.890m.com/forum/viewtopic.php?f=21&p=2533

-WS10; Failed to load kernel32.dll - Please reboot your machine (neem aan dat je dit al geprobeert hebt, dus,...)

-FIX for FATAL ERROR WS10″ (its about the xlive program) u have to manually install the xlive redis from the dvd u browse and u go to GTA IV folder then to the Redistributable folder and u install the xliveredist program afther that u copy the 3 files that start with the name xlive from (Windows - System 32 ) into the folder where GTA IV is installed and restart the comp then start the game (mine started) i have a low end comp amd x2 4000+(2,1ghz) 2 gb ram 667 and a 8500 gt 512 ddr 2 (oc by myself) and the game runs preaty good in low setting !! hope that this can help u guys !!!

hoop dat je succes hebt, de game is t zeker waard te spelen, mits je een sterke pc hebt.
heb je misschien niet windows live geinstalleerd toen gta4 daarom vroeg?

leon

Oewww

Je had deze vraag beter niet kunnen stellen.
Dat in de vorm van een acht ding heet de 'Wobly-Cam' dit komt voor als je jouw game niet goed hebt gekraakt. Dit betekent dat je een illegale versie van de game hebt.

Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen maar op the *KNIP* hebben ze vast wel iets tegen dat 'Wobly-Cam' ;) .

Groeten,
Risc12

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan