Gta 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

geordieke

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
Berichten
346
ik heb gta 4 gekocht alles is geinstaleerd ik heb er een week op gespeeld maar ik wil vandaag er op spelen en RGSC leauncher wilt niet opstarten op taakbeheer saat 50% cpu laading maar er gebeurd verder niets wat kan ik doen ik heb het al verwijdert en terug geinstaleerd maar het is nog het zelfde brobleem
alvast bedankt:D
 
Probeer eens de nieuwste patch te downloaden en te installeren ;)
 
ok ik zal eens naar de patch zoeken 1,0,4 is goed toch? ik heb 1.0.1 denk ik
 
Laatst bewerkt:
ik heb het ook gevonden ik ben nu aant instaleren ik zal posten als het gaat of niet :D
bedankt voor snelle reactie
 
instalatie is gedaan maar hij opent nog altijd de Rockstar Games Social Club leauncher niet :(
 
Laatst bewerkt:
Dan kan ik je verder ook niet helpen, ik had eerst precies hetzelfde probleem. En toen had ik op een site gelezen dat de nieuwste patch het probleem zou verhelpen :confused:
En dat deed het bij mij... :eek:
 
ok toch bedankt voor je hulp ik snap het ook totaal niet ik heb alles gebrobeert mijn anti virus uit gezet mijn firewall en doet ie het ook niet :(
 
kan iemand AUB helpen ?
Werken je andere spellen nog wel?

Ik had vroeger ook een pc die opeens van week op week spellen niet meer doorstartte.
Toen heeft mijn vader een herstelpunt in de pc opgezocht, in jouw geval van enkele weken geleden, en toen deed hij het weer wel.

Misschien kan je dit eerst proberen.
Wat je ook nog zou kunnen doen is het hele spel volledig van de pc te halen en opnieuw te installeren.
Ook alle patches en hulpprogramma's (Gamespy acrade) verwijderen.
Volledig, via configuratiescherm.
 
ik wil zeggen ik heb het opgelost ik heb harde shijf geformateert en alles er terug op gezet en het spel werkt terug dank jullie voor je hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan