GTA EFLC - Terug naar bureaublad bij Multiplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jerom29

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2013
Berichten
33
Hallo Iedereen,

Ik heb een probleem met GTA IV EFLC.
Ik start EFLC op, alles gaat goed, in singleplayer crasht de game niet en werkt goed.
Maar als ik dan multiplayer wil spelen werkt dat, tot het moment dat je in een pre-gamelobby of in de game wordt geplaatst.
Op dat moment crasht mijn game en kom ik op mijn bureaublad. Zonder error code.

Op internet staat dat je uit /Gebruiker/naam/AppData/Local/Rockstar/GTA IV je safegames moet wissen en settings.
De eerste keer van de dag werkt hij niet (raar). Als ik hem dan herinstalleer en de volgende keren dat ik het wil spelen het bovenstaande doe werkt het wel.
Maar ik word er moe van dat ik elke dag de game opnieuw moet installeren.

Ik las dat het ook aan je drivers kon liggen (maar waarom werkt singleplayer dan wel?), ik heb daar zelf geen verstand van.

Dit probleem heb ik sinds een paar dagen en vandaag heb ik de structuur gevonden (alinea 2, zeg maar).
Ik gebruik een trainer. En heb twee bestanden vervangen (twee simpele mods). En heb mijn eigen muziek in de game.

Meer informatie nodig? Vraag het maar!

Groet, Jerom29!

Update:
Ik heb de trainer en de twee aanpassingen eraf gehaald. Weer als ik online probeer te spelen crasht de game naar het bureaublad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoop echt dat iemand me hier mee kan helpen.
Ben een beetje ongeduldig maar ik zou het spel graag zonder problemen spelen.
 
Hoop nog steeds op een oplossing.
Een verzoek voor de moderators, in het onderwerp van dit topic staat Muliplayer, dat moet natuurlijk Multiplayer zijn.
 
Jammer, dat niet niemand een mogelijke oplossing weet..
Hierbij weer een bump.
 
Een verzoek voor de moderators, in het onderwerp van dit topic staat Muliplayer, dat moet natuurlijk Multiplayer zijn.

Fout in je titel aangepast.
Succes verder met je vraag. Wellicht komt er nog hulp voor je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan