GTA EFLC - Zwart scherm na starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jerom29

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2013
Hallo iedereen,

Probleem:
Ik heb GTA EFLC gedownload met de Razor1911 crack.
Het spel werkt goed tot en met het scherm waar je het spel start, inlogt bij LIVE, instellingen kan doen of terug kan gaan.
Als je dan op start klikt wordt het scherm zwart en blijft dat zo.

Extra informatie:
Ik heb het spel al werkend gehad maar heb het opnieuw geïnstalleerd omdat ik het spel toen zonder de update speelde.
Ik ben een beetje afgeweken van de instructions omdat je anders twee mappen krijgt ('EFLC' en 'Grand Theft Auto IV - Episodes From Liberty City') de eerste map is de geüpdate en de tweede is v1 .
Maar op die methode is de eerste map's "LaunchEFLC.exe" niet te gebruiken.

Als jullie nog meer willen weten vraag het maar.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en alvast bedankt!

Groet, Jerom29

"Ik ben een beetje afgeweken van de instructions omdat je anders twee mappen krijgt"

Daar zit al je fout... En heb je de update via het startprogramma gedownload?

Zoals ik zei kreeg ik anders twee mappen, wat andere mensen niet hebben. En als ik de instructions wel volg werkt de geüpdate versie niet. Maar ik zal het morgen wel weer volgens de instructions doen.

Nee, via de setup.exe die bij de crack zat, zoals beschreven in de instructions.

Dan zou hij het gewoon moeten doen... Ik heb hem op CD en daar zijn ook 2 mappen.... Dus de map die je niet hebt is dan waarschijnlijk nodig

Ja, dat leek me dus ook. Het niet up gedate spel werkte, maar de ander niet. Maar ik ga zometeen toch maar de legale versie kopen, dat scheelt weer moeite ook al ben ik ver gekomen.

Bedankt voor je hulp. Ik laat het topic open tot dat de legale versie goed werkt.

Heb net het spel gekocht bij V&D, is er geen handleiding meegeleverd. Dus heb geen serial key. Of weet iemand nog een andere plek waar hij staat?
Groet, Jerom29

@Jerom29
Heb net het spel gekocht bij V&D, is er geen handleiding meegeleverd.
Als je een spel koopt krijg je er ook een key bij, dus probeer niet via een omweg naar een illegale key te vissen.

Ik hoef geen key van jullie. Maar ik heb dus geen handleiding gekregen. En dus ook geen key. Is achter op de handleiding de enige plaats waar een key staat of staat die ook ergens anders. Ik ga nu in iedergeval terug om de handleiding te vragen als ze die hebben.

EDIT:
Geld teruggekregen en bij bol.com besteld. Hij werkt! :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan