GTA Episodes From LC doet het niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

leukme05

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Berichten
124
Hallo iedereen

Ik heb GTA EFLC gekocht en goed naar de systeemeisen gekeken en die vergeleken met mijn laptop

het spel heeft nodig:

Windows 7 service pack 1
1.8 ghz procesor
16 GB vrije schijf ruimte
256 MB video geheugen
64 bits bestuurings systeem

Ik heb:

Windows 7 home premium
2.1 ghz procesor
372 GB vrije schijf ruimte
512 MB Video geheugen


Weet iemand hoe dit mogelijk is of hoe ik het spel sneller kan laten werken
Heb alle grafische dingen op heb spel omlaag gezet dit hielp wel een beetje:)
 
waarschijnlijk niet... heb je een dual core processor of single core?

p.s. nieuwe games vereisen vaak snelle/goede pc's, sommige nieuwe standaard computers/laptops kunnen een nieuw spel al slecht aan, omdat de eisen simpelweg te hoog zijn.

de eisen die het spel nodig heeft zijn MINIMUM eisen om het spel te spelen, dit houd in dat je het spel wel kan spelen, maar 99% van de keren zal je, als je pc niet flink boven deze minimum eisen zit, flink laggen of slechte kwaliteit krijgen.

je zou kunnen proberen of je de laatste driver updates van je chipset en videokaart kan downloaden, maar ik geef het niet echt een grote kans dat dat het probleem is...
 
Komt nog bij dat we het over een laptop hebben en die zijn niet geschikt om mee te gamen.
 
512 mb videogeheugen zegt niets over de videokaart. Er zijn genoeg videokaarten van 512 mb die niet om over naar huis te schrijven zijn. Welke kaart heb je exact?
 
ik heb de NVIDIA Geforce G 103M

Maar als hij 256 MB nodig heeft is 512 MB toch genoeg:confused:
 
Komt nog bij dat we het over een laptop hebben en die zijn niet geschikt om mee te gamen.

dat weet ik maar de meeste games deden het wel en als het goed is moet hij het doen als de pc aan de systeem eisen voldoet
 
waarschijnlijk niet... heb je een dual core processor of single core?

p.s. nieuwe games vereisen vaak snelle/goede pc's, sommige nieuwe standaard computers/laptops kunnen een nieuw spel al slecht aan, omdat de eisen simpelweg te hoog zijn.

de eisen die het spel nodig heeft zijn MINIMUM eisen om het spel te spelen, dit houd in dat je het spel wel kan spelen, maar 99% van de keren zal je, als je pc niet flink boven deze minimum eisen zit, flink laggen of slechte kwaliteit krijgen.

je zou kunnen proberen of je de laatste driver updates van je chipset en videokaart kan downloaden, maar ik geef het niet echt een grote kans dat dat het probleem is...

hallo

ik heb dual core

met die update het is het proberen waard
alvast bedankt voor je tijd:thumb:
 
als ie 256 zegt betekend dat gewoon dat ie dat ie dat minstens nodig heeft... maar dan draait het erg slecht, die 256 staat voor minimum om het uberhaupt te kunnen spelen, terwijl er misschien wel 1gb+ is aangeraden...

let dus op het verschil tussen aangeraden en benodigd
 
als ie 256 zegt betekend dat gewoon dat ie dat ie dat minstens nodig heeft... maar dan draait het erg slecht, die 256 staat voor minimum om het uberhaupt te kunnen spelen, terwijl er misschien wel 1gb+ is aangeraden...

let dus op het verschil tussen aangeraden en benodigd

aangeraden was percies 512 MB
maar dan zit ik met der procesor dat was aangeraden 2.4 ghz en ik heb maar 2.1
 
dan zou je daar al enigszins de mist in kunnen gaan...

ik denk dat het gewoon je pc is die ietsjes te oud/langzaam zal zijn voor het spel :/
 
dan zou je daar al enigszins de mist in kunnen gaan...

ik denk dat het gewoon je pc is die ietsjes te oud/langzaam zal zijn voor het spel :/

nee de pc is net nieuw en ik kan de grafischekaart uitbreiden tot 2GB maar ik denk dat het hem aan de procesor ligt

de minimum eisen waren 1.8 ghz en de maximale waren 2.4 ghz en ik heb 2.1 ghz dus daar gaat ie mis denk ik
 
Laatst bewerkt:
de maximale? dat lijk me heel sterk.

en als het een nieuwe laptop is, wat voor processor zit erin? zit er zon sticker van intel onder je toetsenbord? zo ja kan je die even helemaal overtypen? staat er bijv intel core 2 duo inside?
 
Dit spel heeft, als ik me niet vergis, dezelfde eisen als gta 4.

Dat betekend naar alle waarschuijnlijkheid dat de minimum eisen zoals genoemt eigenlijk niet kloppen om het spel leuk te kunnen spelen. Een desktop met de minimum eisen voor het spel heeft al grote moeite om het spel te draaien.

Jij hebt een laptop, waarvan je overigens niet de volledige specs hebt gepost. Met een videokaart die niet geschikt is voor games. Daarbij is een laptop niet geschikt voor games.

Dit spel gaat niet werken op jou laptop, ook al voldoet deze misschien aan de minimum eisen. Een laptop kan je niet vergelijken met een desktop op het gebiedt van games. Tenzij je hier €3000,- of meer voor kan en wil uitgeven.
 
Dit spel heeft, als ik me niet vergis, dezelfde eisen als gta 4.

Dat betekend naar alle waarschuijnlijkheid dat de minimum eisen zoals genoemt eigenlijk niet kloppen om het spel leuk te kunnen spelen. Een desktop met de minimum eisen voor het spel heeft al grote moeite om het spel te draaien.

Jij hebt een laptop, waarvan je overigens niet de volledige specs hebt gepost. Met een videokaart die niet geschikt is voor games. Daarbij is een laptop niet geschikt voor games.

Dit spel gaat niet werken op jou laptop, ook al voldoet deze misschien aan de minimum eisen. Een laptop kan je niet vergelijken met een desktop op het gebiedt van games. Tenzij je hier €3000,- of meer voor kan en wil uitgeven.

ja dat begrijp ik maar hij doet het wel maar niet altijd helemaal snel dat best wel jammer is maar het kan er mee door vind ik

als het beeld veel moet weergeven word ie trager waar zou dit aan liggen denk je??

als ik ooit nog een keer veel geld ergens mee win laat ik mn eigen laptop ontwerpen:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan